• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • cia70

Jag håller med Diwa. Omdömena är jätteviktiga, jag lämnar alltid så fort som möjligt.

• Felicia6

Jag mailade henne o skrev att jag fått snobbendressen o att jag var nöjd o att jag skrivit omdöme om henne.. Fick svar tillbaka o hon lät glad

Nu är dock jag nervös som attan.. Man har ju sett att "hata folk på tradera"trådar..
    Om hur alla tycker att säljare är pucko för dom gjort si, o pucko för dom gjort så..

har packat en del kläder jag sålt, o väntar bara på att dom ska sätta in pengarna så jag kan skicka sakerna, men är ju nervös att dom inte ska vara nöjda

• Miim

Felicia6; visst kan det vara lite nervöst men jag brukar tänka "hur skulle jag reagera om det var jag som öppnade paketet?" Det viktiga tycker jag är att vara och beskrivning överenstämmer så jag är noga med det i mina aktioner. Även utropspriset är ju en fingervisning av vad en köpare kan förvänta sig för skick på varan.

• invo

Hur förpackar ni kläderna när ni skickar iväg dom? Vadderade kuvert??

• Miim

Jag packar i en kraftig plastpåse + naturfärgat paketpapper från Åhlens.
    Till det går det en hel del kraftig/bred post tejp.

• Diwa

jag har riktiga postorderpåsar...

innan så la jag dem i typ fryspåsar och sen i A4 kuvert...(man får lov att tejpa runt om för de går gärna sönder)

• vermilion

Jag tycker alltid man ska skriva om det finns noppor, flottfläckar, hål, slitna tryck osv..
    lika bra att ta med hela rubbet, ifall nån blir besviken så har dom inget att komma med..

• Diwa

helt rätt

testade ebay nu

jösses är så himla mkt lättare än tradera att hiva ut på

varför kan inte tradera ha liknande upplägg?

• Diwa

verkar så fast det är helt gratis?
    så länge som man säljer inom sverige...

och det var busenkelt att lägga upp auktionerna...fast för att få texten snygg behöver man taggar...

jag använder frontpage

du får gärna kolla mitt

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...