• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Felicia6

cia70, precis

jaja, nu har jag iaf satt in pengarna åt henne, så får vi se när jag får paketet

Var en jättesöt snobbenvinterdress

• Ewis

Felicia;
    Är det en vinter jacka och byxa i ljusblått med snobben??
    OM det är det så har jag en lika dan efter sonen, kanske ska leta upp den och sälja

• Kajsan

Jag har en helt ny supersöt, alltså verkligen jättefin babyoverall.
    En sån uteoverall, aldrig använd.
    Hur ska man prissätta den?
    Jag släpper den ju inte för billigt, men ska man lägga lågt utgångsbud och hoppas att folk budar upp den eller sätta högre utgångsbud och riskera att det skrämmer bort en del köpare?
    Svårt det där tycker jag!

• Ewis

*NYA* kläder brukarn man alltid få sålt tycker jag.
    Börja lagom i pris, inte för högt för då som du säger skrämmer man nog bort några.
    Jag inser att jag tog alldeles för höga priser i början villket resulterade i att det inte belv sålt = Inga pengar alls.
    Säljer man billigt får man ju i alla fall lite pengar istället för att bunkra kläder i en låda som man sedan kaster eller ger bort...
    Är det en märkes overall siger priset ändå mycket även om man börjar på 1 kr.
    Kanske kan sätta ett pris på ca 30-40 kr eller?

• Kajsan

Jo, fast man är ju rädd att den går för 40 kr då! Då sparar jag den hellre till kommande bäbisar

• Kajsan

Ja, det blir nog till att göra på det sättet, men det kanske också avskräcker?
    Det blir ju samma sak som att sätta högt utgångspris?
    Eller man skanske försöker buda i större utsträckning om det är lågt utgångspris även om det är reservationspris?

• septbebis

päron: det är det minsta pris man kan tänka sig att sälja en vara för. *svårt å förklara*

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...