• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Kajsan

Det vääärsta är ju när man väntar på pengar och de inte kommer.
    Särskilt om man som säljare är snäll och skickar paketet innan man fått pengar

Sorry internskämt till Diwa

• wellah

ge mig en spark i baken har 4 kartonger barnkläder att lägga ut..... lillan är snart 4 veckor men har redan strl 62.... haha..... det är bara så jävla jobbigt sen att mejla, ta emot pengar packa. väga, skicka.... fyyyyyyyyyyy

• Änglatuss

wellah
    ojdå, hon äter bra?
    jadu, man kan ju alltid sälja paketpris, inte ett plagg ett och ett

• Felicia6

wellah, hihi.. gör paket o skicka ut?

Enda jag har kunnat sälja är kläder som vi inte använder till Jesper, för han har så mkt.. Han har inte ens kommit upp till 62 än o är snart 11 veckor..haha

• wellah

änglatuss: ja blir nog att göra paket.... pust annars haha..... jo hon käkar massor.... vuxit 4 cm på 2 veckor! haha!

• Änglatuss

jo, packet är bra, högre utropspris bara men vad de lilla jag vet så bjuder folk som tokar, här har du en!! :-P haha!

• Änglatuss

haha fick så mkt traderagrejjer idag så brevbäraren va tvungen att knacka på!

*pyser iväg*

• cia70

Fick hem ett par jättefina snickarbyxor igår. När jag hade tvättat dem upptäckte jag att spännena saknades, så de gick inte att knäppa.
    Mailade säljaren, hon kollade och hittade spännena, hon skulle skicka dem till mig. Kanonbra när saker och ting går att lösa... ser fram emot att få dem på måndag så att sonen kan använda sina byxor...

• Änglatuss

jag fick spritt nytt bäddsett till vagnen nu på posten
    och de stinker cigarettfimp *tur att de finns friskluft och tvättmaskin*
    men jättefint va de :-P

• Diwa

Kajsan de är framme

Angående omdömen???

alltså jag sätter omdöme i samma sekund som jag ser en betalning(för då har köparen gjort sitt jue )
    och som köpare lägger jag omdöme så snart jag fått mitt paket och kontrollerat att allt stämmer

tyvärr gör inte andra så?

hur gör ni?
    väntar ni tills ni fått omdöme innan ni lägger eller lägger ni en gång per månad eller vad?

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...