• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Änglatuss

jag väntar med att lägga omdömme när jag fått betalning
    jag lämnar omdömme då jag fått hem saken jag köpt

• Diwa

japps den var snygg eller de rättare sagt

jag jagar swarowski jag...men hittar bara 3mm inga 4mm

men men förr eller senare hittar jag nån sajt som säljer såna
  • Felicia6

Diwa, men om du sätter ett positivt omdöme på en köpare då du har fått pengarna.. och sen då paketet kommer till köparen så börjar personen tjafsa massa då?

Jag vill veta att dom har paketet o köpet är helt klart innan jag sätter omdöme..
    Men hur vet jag att paketet kommit då?

• Diwa

jag brukar skriva när jag skickar vinnarbrevet att jag uppskattar ett mail när de fått sitt paket och brukar få det oxå

Ibland en hel massa mail

vad skulle köparen tjafsa om??
    om man som säljare skrivit allt som är värt att veta om auktionen så borde allt vara lugnt...

skulle någon inte vara nöjd med nåt de köpt av mig så får de skicka tbx och få pengarna tbx(portot står jag dock inte för)

jag leker i frontpage nu
    vill oxå ha häftiga auktionsbeskrivningar

fast just nu ser min beskrivning ut som min press*asg*
    Lång obegriplig och en massa utfyllnad*ler*

• Felicia6

Diwa, men inte vet väl jag
    Har bara hört så många konstiga historier som hänt på tradera att ingenting skulle förvåna mig längre..
    Därför vill jag inte sätta omdöme föränn jag vet att dom har varan o är nöjda typ..

• Diwa

jag är nog naiv...men brukar lösa sig i slutänden

har inga negativa iaf

• Tin o Trolls mamma

Nu har jag lagt ut lite flickkläder för nyfödingar. Hoppas att jag inte satt för höga utgångspriser. Måste bli av med kläderna så att jag får plats med allt annat vår SON behöver.

Ekorren.

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...