• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Månsi

jefa dig skulle jag villa köpa av om man får så fina paket

i går köpde jag vist en gap tröja å ett brar jeans till lillan.
    killen har gett mig köp förbud denna mån på tradera men jag har budat lite i smyg

trevlig dag

vad heter ni på tradera kan ju ha en lista
    jag heter

fl tradera

månsi månsii

• Lady Tess

Ett förslag....... jag har sålt lite på tradera och jag brukar göra så att när jag köper nya kläder ja typ h&m då ber jag om en pressent kartong, PERFEKT att packa i! Finns ju i massor av storlekar.

Fick många positiva kommentarer om det!

Det är ju sååå tråkigt att få kläder i en gammal ica kasse med tjock brun tape!!

• vermilion

Månsi

Vi får inte skriva våra namn på tradera här, det ses som reklam har jag för mig... skriv i din presentation istället..

• cia70

Kajsan- 11kronor är kanske inte så mycket, men handlar man många saker så blir det mycket. 10 saker är 110 kr, det får jag en ny tröja för i affären.....många bäckar små.......

• cia70

Jag fick ett paket i en sådan kartong och jag fick betala skrymmande. Men det finns väl olika storlekar...

• Lejån

Personligen tar jag hellre en ful utsida och en fin insida, för det är ju det som är inuti som är viktigt.

• wasi

Är också en flitig traderare även fast jag mest köper saker.

Fick idag en bok där säljaren har tagit för mkt i frakt, visserligen bara 9 kr men det är ju ändå för mkt. Ska man be om de pengarna tillbaka?

Och sen så har jag vunnit en bok som jag ska betala. Nu helt plötsligt har hon lagt till emballagekostnad men det står inget om det i varken auktionsbeskrivningen eller hennes personliga meddelande, måste jag betala den kostnaden?

Hur skulle ni ha gjort?

• Lejån

wasi,
    jag har varit med om flera gånger att säljare lagt till emballagekostnad utan att informera om detta. Dåligt!

• wasi

Lejån- har du då betalat ändå bara för att undvika bråk?

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...