• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Kajsan

Äh, jag struntar i om jag får betala 11 kr hit eller dit, det jobbiga är ju när paketen är så dåligt packade att jag får gå och hämta dem på ICA när jag själv LÄTT skulle kunna packa plaggen så de kom in i mitt brevlådeinkast!

• Kajsan

Nu har jag utrensning hemma och lägger in MASSOR till försäljning, undrar om det är lättare att slå in paketen redan nu så man har det klart istället för att vänta tills det blir sålt.
    Hur gör ni?

• Ewis

Jag väntar med att packa så man helt säkert vet att rätt ex. plagg ligger till rätt köpare.

Just nu går det riktigt bra på Tradera för mig, sista dagen typ går alltid bra tycker jag.
    Borde kanske lägga ut mera nu när det är löning

• Lejån

Håller också med!! Tycker det är synnerligen konstigt att vissa tar mkt betalt för saker som andra tar mindre betalt för. Väntar på en leverans av en sak som hon tog 5 kr i emballagekostnad för, ska bli väldigt spännande att se vad det emballaget var för något!

• Felicia6

O här sitter jag o tycker det är svinsvårt att packa så att det inte ska bli skrymmande åt nåt håll.. HUR GÖR NI?

• jiline

Jag e helt FAST på Tradera.. hmmm.. finns det något botemedel för tradera-beroende?? :)

• Felicia6

men det känns som att 3cm tjockt är sååååå lite ju.. och hur mäter ni upp 3cm?? Lite svårt med ett knöckligt paket

• Kajsan

Hörrni fotoproffs!

Är det nån som skulle kunna hjälpa mig att sätta ihop 3 kort som jag kan använda på Tradera i en auktion?
    Jag fattar inte hur jag ska göra

• Jefa

Jag gjorde iordning 6 paket igår. (Nej, inte SEXpaket, utan 6 stycken ) Gjorde jättefint med dekorationer i hårt snöre på framsidan. Allt för att få en så glad köpare som möjligt

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...