• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Ewis

Jag igen
    Någon som snabbt vill hjälpa mig att få två foton på ett foto ???

• sjuttio

Hur funkar det med betalning på Tradera? Sätter man in på konto? Eller betalar man när man hämtar ut paketet?

• MayaS

sjuttio:

Beror oftast på säljaren... men för det mesta så får man ett bankkontonummer som man får sätta in pengarna på i förskott och när säljaren ser att pengarna kommit in så skickade H*n varan.

Vissa säljare erbjuder att man kan betala via payson.

Tror att det är rätt sällan som postförskott används.

• Diwa

jag använder inte postförskott för det blir för dyrt om köparen inte hämtar ut...pengar man aldrig får ut även om man försöker...

kan dock tänka mig det om värdet på försändelsen är mer än 500....

samt om köparen betalar in den avgiften i förskott och betalar paketet när det kommit

• Cissela

Jag är ju oxå traderaälskare men börjar för tillfället tröttna. De sista veckorna har jag handlat en hel del men även stött på lite problem. Två auktioner där inte säljaren hör av sej, jag har ringt och mailat men utan resultat.

Idag fick jag en jättesöt Bamsedress som jag betalt en hel del för. Den var i jättefint skick men skitig! Inget som inte går bort i tvätten men så äckligt! Ser ut som en massa barngröt. Men antar att det blivit någon miss för säljaren var ju trevlig och har bra omdömen...

Har ni andra råkat ut för sådant här? Vad gör man när inte säljarna hör av sej?

• Ewis

LEJÅN NEJ JAG HAR INTE FÅTT HJÄLP
    oj inte meningen med stora bokstäver, tösen sitter och hjälper mig med knapparan grrrrr

tar gärna emot din hjälp om du vill, skicka din mailadress om du även har tid idag att hjälpa.

kram kram

• Idizen

tyvärr har nu två paket kommit bort på posten (enligt säljaren) som jag betalt för.. så det är inte så roligt.... på mindre än 2 veckor dessutom...
    Så det e alltid en risk. men jag har fått mina andra paket jag beställt därifrån...

Både på gott och ont att handla så....

• Felicia6

När ska man sätta omdömen om man inte ens vet om sakerna kommit fram?
    Jag skickade 5 paket för tre dagar sedan.. två var skrymmande och tre var "vanliga"..
    Dom borde ju ha fått dom nu, men jag har inte hört ett pip ifrån någon..
    Lite trist

• Änglatuss

inte hört ett pip ifrån vissa heller
    och väntat på vissa saker hela veckan nu
    men så kom ett paket igår de va oxå skrymmande eller vad de heter

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...