• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Lejån

wasi,
    ja det har jag. Väntar på leverans från en sån säljare nu, och det ska bli roligt att se vad hon tagit 5 kr extra för!

• wasi

Lejån - Det är väl det vanliga..en icapåse eller dyl...förstår mig inte på såna!

• wasi

Lejån - Bra det!
    Tycker du jag ska maila hon som tagit för mkt frakt o be att få tillbaka pengar? Eller ska man kanske bara maila o påpeka att hon tagit för mkt?

• Lejån

wasi,
    jag skulle inte bråka om det men maila gärna och påpeka det!

• Änglatuss

tar tid för vissa paket att komma *hum*

• wasi

Lejån - oki. Jo, det kan ju vara bra för henne att veta till nästa gång.

• Lejån

wasi,
    ja precis.

Änglatuss,
    ja jag håller med!! Väntar jag också. *suck*

• Änglatuss

suck

beställde ett bäddsett till vagnen ifrån Jander64, de STANK rök! Som att hon stoppat dit en askkopp, jag gav henne bra omdömme ändå, + att vi hade mejlkontakt med betalningen, ändå skriver hon, sen inbetalning *fnysa*

är annars nöjd med bäddsettet!! *gah* skulle ha förvarnat andra, de lukta verkligen askkopp!!

Jag ska bort på onsda så min brevlåda bli väl överfylld då!

• Pyssilullan
    Idag fick jag 5 paket från Tradera!
    Tjiho!!!

Massa skoj....
    IDAG fick ja mitt första negatia omdöme, och JAG som hade 630 POSETIVA förr.. MORR!!!!
Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...