• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Änglatuss

aha tackar, sent alltså!!

de va väldigt sött iaf *s*
    men sen ska man passa in och när de börjar bli lite kyligare å så ute.. passar ju inte om tösabiten är 2 år och de blir varmt ute *s*

och de är nog risk att de är så.. *föds i mars* eller tja kanske, kanske skulle funka men de återstår å se, gillade de iaf

• cia70

Min dotter var jättesöt i fleecen och mössan.... blir nästan lite nostalgisk när man lägger ut det på tradera...

• Änglatuss

jag tyckte de va jättesött cia

• Cissela

Alveline: Jag är lika förvånad. Jag skulle varken sälja eller köpa fläckiga kläder. Såg även för ett tag sedan ett par regnbyxor med en stor reva i. La till de till min minneslista för att kolla om de blev sålda, det blev de inte... vad ska man med trasiga regnbyxor till!?

• Ewis

Phu nu har jag packat en hel hög med paket, saker som jag sålt på Tradera.
    Det är enda nackdelan att packa allt särskillt när man har många annonser ute samtidigt.
    Torkar svetten ur pannan

Diwa:
    Visst är det du som pratat om packpåsar som du köpt ??
    Vad är det och vad kostar dom och vart kan man köpa dom???

Jag skulle inte heller köpa fläckiga kläder.

• Avelyn

Cissela,

Ja jag gör samma sak Kollar in de jag förvånas mest över. Lite fläckar i kanten men inget som stör.. vad ofta man stöter på det. Konstigt nog verkar många bjuda iaf Kanske jag är överdrivet pedantisk. Någon fläck på mina barns kläder dör jag ej av.. men jag vill inte köpa fläckiga kläder.. ännu mindre sälja. I någon annons stod det att bebiströjan hade fläckar av bebis kräkor.. trevligt att läsa.. ännu trevligare att köpa ?

• vermilion

Jag både säljer och köper kläder med fläckar på, men då ska det vara en speciell tröja som jag absolut vill ha, en väldigt svag fläck och det ska vara en flottfläck, för den får man bort med diskmedel..
    annars är jag väldigt kräsen..

• Avelyn

Vermilion,

Även den vackraste tröja med fläckar avskräcker mig...fler husmorknep mot fläckar ? Tradera eller ej fläckar får vi alla.. lite bortom ämnet men iaf..

Är superglad, någon har bjudit en krona på min sons urvuxna jacka Jättekul att någon annan får glädje av den. Som nybörjare på tradera jublar jag. 1 kr kanske inte är mycket men någon ville ha den Bara det gör mig så glad.

• vermilion

Alveline

Min kille är ju 19 månader, han får fläckar precis hela tiden på sina kläder.. jag är väldigt petig för jag köper ganska dyra kläder. Men flottfläckar som sagt, som kommer efter mat, det kan man gnugga bort med diskmedel, så dom fläckarna existerar inte för mig.
    Men sen ska man nog kunna få bort det mesta med tex Vanish eller liknande, och galltvål ska vara bra har jag hört..

• Lejån

När vi ändå är inne på ämnet fläckar, någon som har ett knep mot bananfläckar?

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...