• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Kajsan

Det finns ju såna tunna soppåsar på rulle.
    Typ 50 st för 5 kr
    Såna använder jag och sen slår jag in det i brun golvpapp, typ 568 meter för 40 kr
    Billigt, praktiskt och fint!

• bbb

Ja det kanske inte är så farligt med sopsäcksplast...? Tänkte att det ser lite tråkigt ut. Brukar inte se lukta lite konstigt också? (Eller vad har jag för konstiga sopsäckar??)

• bbb

Aha, nu fattar jag: sppåsar, inte sopsäckar! Ja det är ju helt ok!!

• Bebistokig

Är det någon som har fått en present från Tradera?
    Det fick jag igår. En jättefin present! Jag blev otroligt glad och överaskad.

• Änglatuss

bebistokig
    har inte fått nån present, vad fick du då?

• Kajsan

En gång fick jag ett läppstift på köpet eftersom jag hade köpt flera gånger av samma säljare.
    Gulligt!!

• Pyssilullan

Hej Hopp idag igen!

Idag blev jag helt förtvivlad när jag sprang ut och tittade i brevlådan och så var det TOMT

Jag som handlar så mkt

Jag har grymt med skor till småflickor ute nu, + massor med kläder till tjej i 1 års åldern..
    mina kläder som jag säljer ser i princip NYA ut, jag är så klädgalen så vissa hinner jag ej använda.

Kanske ngn av er som handlat av mig??

• Bebistokig

Änglatuss:
    Jag fick kylskåpspoesi från Tradera.

Kajsan:
    Jag menar att jag fick en present från Tradera själva. Inte från någon säljare.

Sjysst!

• wasi

Bebistokig- Jag fick också kylskåpspoesi av tradera

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...