• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Avelyn

Lejon, Dränk in fläckarna med ta bort spray..låt ligga ett dygn...spraya på mer ta bort emellanåt. Gnugga fläcken hårt med tvättsvamp och tvätta sedan i maskin. Så fick min kompis bort bananfläckar..

I dag kommer det första jag köpt från tradera. Så glad Byxorna till Nellie

• Änglatuss

idag borde jag få massor av paket

• bbb

Jag är nybörjare på tradera...så jag har inte hunnit varken skicka eller få hem nånting! Om jag säljer nåt skulle jag vilja skicka det lite fint så man blir glad när man öppnar Några tips? Det får ju inte bli större eller tyngre för det....

• bbb

Glömde säga att jag tänker på kläder i första hand.

• Bebistokig

Hur gör ni när någon som lägger ett bud på dina auktioner har massa nrgativa omdömen? Spärrar ni budgivaren då? Eller gör ni som jag- hoppas på att människan förbättrat sig?

• Änglatuss

jag fick ett jättefint inslaget paket nån gång med guldpapper, typ nå tjockare presentpapper som va vikt som ett kuvert, de tyckte jag va fint!!

annars är de smart att packetera kläderna i en mindre påse i en större påse, så de inte blir poststämplar på kläderna, hellre att man stoppar de i en tjockare annan påse, tycker inte att de är så kul att få en hemköpskasse hemskickad men jag blir glad för de som är i paketet inte inslagningen

jag är oxå relativt ny, jag hoppas mina inslagningar har funkat, har kört både med kuvert, påsar och kartonger som inte blitt skrymmande eller sånna där vita kuvert med bubbelplast innuti!

• Bebistokig

Jag har köpt en STOOOR rulle packpapper på kontorsvaruhuset som jag packar allt i.
    Lite dyrare än att använda påsar, men roligare att få ett välinslaget paket tycker jag. Men den rullen har räckt lääänge.

• cia70

Jag har något brunt papper på rulle som jag paketerar med, lägger först i en påse (typ fryspåse) sedan papper runt. Blir hyfsat fint....

• bbb

Slår ni in det som en "present" då med tejp runt så at det inte går upp? Man måste väl ha nån form av plast innanför så det inte blir blött elller nåt. Men helst ingen hemköp! Vet någon om det finns neutrala påsar att köpa, om man tycker att frysspåsar är lite smått? Förutom sopsäckar då...

• Lejån

bbb,
    ja det finns lite större påsar att köpa om man vill ha tunna bara för att ha innanför nåt annat.

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...