• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • wellah

jag har också fått kylskåpspoesi från tradera, tror man får det om man är storhandlare/säljare.... pinsamt nästan *visslar*

• Änglatuss

undrar jag oxå
    jag har varit väldigt aktiv sen jag vart medlem på tradera
    vann nyss en auktion till *s* hur mkt kläder behöver en bebis egentligen ni som vet?

• wellah

jag har gjort över 400 affärer tror jag... fick i somras trevligt handskriven hälsning och tack från tradera för att jag var sån aktiv köpare/säljare... DET var pinsamt!

• wellah

Änglatuss: dom växer så det knakar... några få plagg per storlek... man hinner inte använda allt... lovar!

• Änglatuss

ja så många har inte jag gjort *s* ligger under 100 än *s*

hehe, aja köper man så billigt som saker på tradera så är de nog inget att gråta över
    men tösen kommer då ha kläder upp över öronen!!

• Julius

Jag har lugnat mig lite nu med inhandlandet,men annars så vete katten hur många gånger per dag somjag måste byta kläder på barnen för att de ska hinna använda allt. Därför är mycket jag handlat tillJulius iväldigt fintskick så ska ni ha grabbkläderframöver så håll utkik efter mig när det välärklart att vi kommer att få en Selma.Tänkte att jag lugnar mig tillsdess.

• Änglatuss

de va farligt att veta vem de va i magen!

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...