Prova inte detta hemma!
Vad bör andra låta bli att prova hemma?Kriterierna:
a) Du ska ha provat
b) Det har med hemmiljön att göra
Rolig tråd :) favvoritar
Prova inte detta hemma:
måla ögonfransfärg på fransarna, sätt micron på 30 minuter i brist på annan timer och låt den stå och gå, tom, medan du ligger på golvet med smet på ögonen.
Anledning: Micron kommer att explodera. Du kommer bli skiiiitskraj för att det smäller och luktar rök, så du måste öppna ögonen alldeles för tidigt, så det svider som satan och micron blir dessutom oåterkalleligt förpassad till de sälla jaktmarkerna.
(Detta var min syster, och hon var väl typ 16-17 år)
Gör inte detta hemma 1: Säga till den då 3 årige sonen att han får vänta med välling.
Resultat: Han går själv och häller vällingpulver i flaskan ställer den i micron och går till mig. Vattnet missade han och flaskam var inte sig själv efter det!
Gör det inte hemma 2: Lägga en tidning för nära ett värmeljus och vända ryggen till.
Resultat: Ett brinnande soffbord och en son som var livrädd för ljus i flera år!
Pröva inte detta hemma: Diska gjutjärnsljusstake i Ajax Power Spray
Anledning: Ljusstaken har, eh, ingen färg när du är klar....
Pröva inte detta hemma: Sätt en fot under det upphissade bildäcket för att det snurrar....
Anledning: Domkraften kan gå sönder...
Pröva inte detta hemma: Låt elen bli avstängd och låt huset kallna till vintertemperatur.
Anledning: Fiskarna stannar så att säga i simningen..... (var dock inte jag som gjorde detta utan min mamma!)
Pröva inte detta hemma: Sätt en fot under det upphissade bildäcket för att det snurrar....
Anledning: Domkraften kan gå sönder...