• GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej tjejer!!

Vi fortsätter hära för 3 ggr. (blir lite sur att trådarna stängs så snabbt, men får väl hålla god min och följa fl´s lagar)

Nu e det vinter, och inte långt kvar till jul. Hoppas ni har det bra med pyssel och familj.
    *bjussar på glögg, pepparkakor och lussekatter*

Kramas GV

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:01:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:09:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:22:

• Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!
  • Dessie

GladaVirre: glömde skriva - JA, vi hade trevligt.

Har du förresten nåt "skit" du vill bli av med? Kolla ovanstående inlägg om vår "köpa/byta/sälja"-träff.

• GladaVirre

jag har 2 st tröjjor, dom är helt oanvända, iaf den ena. Den andra e tvättat en gång... men resten vill jag nog spara. nalle puh tröjjan hittar jag inte, den har oxå prislappen kvar. Den passar väl både tjejer o killar, men jag använder inte nalle puh alls till alex.
    hmm *tänker*..

Tesslita: vill du köpa vagnen?? Den finns här när du vill!!

• tesslita

GladaVirre: är väldigt intresserad av vagnen.
    vad avr det för vagn och hur såg den ut?
    du kan väl beskriva lite?

• Dessie

GladaVirre: kommer du på vår "affärsträff" med tröjorna?

tesslita: kommer du oxå, om du orkar för panikångesten?

• tesslita

Dessie: jag kan försöka.
    men får väl se hur jag mår med paniken och så.
    men det vore himla kul!

förresten...vad var det för vagn Dessie som du sålde till Virre så jag vet?

• Dessie

tesslita: vagnen som jag sålde till GladaVirre var en Emmaljunga kombivagn, den är blå med vitt innertyg med små blommor eller nåt (kommer ej ihåg).
    Vi köpte den begagnad -00 och innan dess var det 2 barn som hade haft den, tror att det ät köpt -97 eller nåt.

• tesslita

Dessie: aah hoppas jag kan köpa den o ta över den för våran lilla
    är lite mysigt att få ta över en annans vagn faktiskt.

• Dessie

tesslita: vagnen är stor & rymlig tycker jag. Stor & bra korg att lägga saker på när man handlar.
    När är BF?

• tesslita

Dessie: det låter bra
    bf blir nog i slutet av april fast jag är beräknad till 10 maj.
    jag hoppas på att få kejsarsnitt pga min panikångest och enorma förlossningsrädsla.

• Dessie

tesslita: hoppas att du får kejsarsnitt eftersom du mår dåligt. De måste ju göra det bästa för dig för att du ska klara av det. HAr du pratat med BM & doktor om snitt? Du ska väl till spec-MVC i slutet på januari?

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!