• GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej tjejer!!

Vi fortsätter hära för 3 ggr. (blir lite sur att trådarna stängs så snabbt, men får väl hålla god min och följa fl´s lagar)

Nu e det vinter, och inte långt kvar till jul. Hoppas ni har det bra med pyssel och familj.
    *bjussar på glögg, pepparkakor och lussekatter*

Kramas GV

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:01:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:09:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:22:

• Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!
  • Dessie

Michanna: skulle du ha det där Paddington-setet?

• GladaVirre

Då blir vi en massa som har på hinden Då kan vi berätta allt för varanndra
    Åhh nu börjar Top Model,.

Dessie: nej, vi gick på några inskolningar men det blir dagis istället. Hon passar säkert bättre för någon annan
    Norge,. hmm aldrig varit där.. verkar så himla dyrt. Men norrmännen verkar mysiga=)

Nika: jo jag hade tur,. men det gick ju inte så bra, så dom var snälla. Men jag har fyllt i uppsägningspapper iaf.
    Känns inte lönt för han har ju egentligen inte varit där,.hehe

hur många lärare har dom i grupperna på Hinden,. glömde fråga det. Det var iaf 10 barn per grupp, helt lagom!!

Någon som varit i Gdansk? Jag har bara varit i scetzin i Polen, jag tror inte det är lika modernt i Gdansk,. hoppas det finns lite kul o göra iaf förutom Zoo och vattenlandet och en massa shopping,. någon som vet? Känner inte för att titta på spårvagnar och saker från andra världskriger,.. inte så munter semester. Får offra mig den här sommaren,. ähh lyxproblem.. nu e det topmodel.. så nu e jag tyst hehe.. kram

• tesslita

nån som har något bra tips på någon frisör i centrala enköping som inte kostar massvis?
    behöver klippa mitt hår jämt.
    lät min sambo försöka klippa upp det lite igår och det blev ja..inte som jag tänkt mig..

vore jättebra om ni hade något tips

• Dessie

tesslita: de flesta frisörer "på stan" kostar runt 300 kr. Vi har en "privatfrisör" som tar 90 kr. Han är utbildad frisör men jobbar nu som busschaufför (sedan drygt 30 år tillbaka så om man vill ha nån modefrisyr får man ta med en tidning och visa).
    Ska jag fråga honom? Tänkte ändå ringa till honom nån dag för vi behöver oxå klippa håret.

• tesslita

Dessie: ja det vore jättesnällt.
    vi kanske kan gå dit tillsammans?

• Dessie

tesslita: vår frisör kommer hem till oss efter jobbet så om du vill kan du....eller ja, vi kan ju fixa så att han kommer till dig och klipper oss allihopa.

• tesslita

Dessie: eller så kan jag ha det som mål att komma till dig.
    är bra att sätta upp små mål.

• Dessie

tesslita: jodå, så kan vi göra. Jag ska ringa honom nån dag. Vilka dagar passar det bäst för dig?

• tesslita

Dessie: vilken dag som helst går bra.
    men nästa vecka har jag fullt upp.

• Dessie

tesslita: jag har pratat med vår frisör nu. Jag sa att nästa vecka går det inte, men v. 5 (är v. 3 nu). Han har inte fårr schemat för v 5 ännu men han ska ringa till mig när han har fått det.

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!