• GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej tjejer!!

Vi fortsätter hära för 3 ggr. (blir lite sur att trådarna stängs så snabbt, men får väl hålla god min och följa fl´s lagar)

Nu e det vinter, och inte långt kvar till jul. Hoppas ni har det bra med pyssel och familj.
    *bjussar på glögg, pepparkakor och lussekatter*

Kramas GV

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:01:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:09:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:22:

• Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!
  • tesslita

Dessie: jo jag pratade med min barnmorska om det.
    hon såg ut som om hon trodde jag skämtade.
    men ska till specmödravården nu i slutet av januari och hoppas att dom lyssnar
    mer på mig där..

nu ska jag iväg o äta med sambon.
    ha en superbra kväll!
    kanske kan boka en ny tid för att kolla på kläderna dina nån gång efter
    den 20:e då jag fått pengar?

*kramar*

• Dessie

tesslita: jodå, det går bra efter den 20:e.
    Prata med dom på spec-mvc om snitt!!

• Nika och Noel

Ang förlossningsrädsla så har jag hört om sk Aurora samtal som utbildade bm ger. Hör med spec mödravården så kanske du kan få remiss.

• Dessie

tesslita: ang. Aurora som NikaochNoel skrev så finns ju Aurora där vid spec-mvc på Akademiska.

• tesslita

Virre: Vill så gärna ha vagnen
    *ivriiiiig*

• Nika och Noel

Godmorron

Söker info om vart man vänder sig till MVC här i stan men hittar inget. Ni som vet, vart ringer man och vilka tel tider har de? Jag har nyss testat positivt så är lite pirrig. Bara i v 4 ännu så mkt kan gå fel, fick missfall i v 7 innan Noel föddes, så vågar inte hoppas för mkt nu. Sälla skriv inget i min gästbok så får inte så många reda på det innan jag har gått lite längre.

• Dessie

NikaochNoel: GRATTIS till det positiva!! Jag hoppas att det går bra för dig!!!!
    Telenr till MVC finns på de blå sidorna i telekatalogen. Jag har kollat nr till dig: 41 82 75 och teletiden är kl: 8 - 11.
    Du kan oxå maila på: enkoping.khv@lul.se

• Malwa

Nika & Noel stort grattis! ska oxå ha en till liten groda i början på juli, har en son som är lika gammal som Noel med, så våra barn blir födda samma år.Om du brukar gå till pluto så kanske vi ses där till hösten. Lycka till!

• tesslita

åh grattis till er som plussat
    spännande!

• GladaVirre

Nika och Noel: UNDERBART!! Grattis!! Men jag gör som du,. väntar iaf några veckor.
    Malwa: Lika mycket grattis till er!!!!!

Dessie: jepps!!,. går jag inte i skolan, har deckat i sängen eller blir sjuk igen så kommer jag självklart Jag skänker bort sakerna,. jag säljer inget.

Förutom vagnen den ger jag iväg för 100 kr,. jag har inte använt den ännu. Jag köpte den ifall dagmamman ville ha den. Men det behövdes inte,. så nu står den här lungt och väntar på Tesslita Det är din och ingen annans!! Den är paxad för dig för länge sen!

Jag köpte ju en sprillans vagn till Alex,. men den här va mycket lättare och skönare att köra med. Den är inte supermodern, men inte helt ute heller. Väldigt mjuk och skön för ett barn att ligga i, och bra förvarning,. (som dessie sa)

Tesslita: du sa det om kejsarsnitt,. e du orolig så ska du självklart få snitt. Det kan dom inte neka dig sådär. Det kommer bli bra, dom vill bara se så du verkligen ha bestämt dig så du inte ångrar dig sen.
    Jag gjorde ju snitt, för Alex låg i säte. Jag var vaken hela tiden, och det var heeeelt underbart!!!!!!!! Jag är skiträdd för sprutor och sånt, men man märker inte av nånting. Jag kna skriva min "snitt historia" till dig om du vill..?

Nu ska jag skriva en svenska uppsats..

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!