• GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej tjejer!!

Vi fortsätter hära för 3 ggr. (blir lite sur att trådarna stängs så snabbt, men får väl hålla god min och följa fl´s lagar)

Nu e det vinter, och inte långt kvar till jul. Hoppas ni har det bra med pyssel och familj.
    *bjussar på glögg, pepparkakor och lussekatter*

Kramas GV

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:01:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:09:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:22:

• Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!
  • Dessie

GladaVirre: när var Svarta Maja stängt?? Jag & Peter var där igår.

• GladaVirre

dessie: nä i fredags menar jag. Igår va min sambo ute, fast dem gick också till joar för då var det 25 där.. det går inte att vara på Joar när det är 18 års gräns. Olerys var väldigt kul i fredags,.
    Mår ni dåligt idag nu?? Imorse när jag vaknade mådde jag fortfarannde lite dåligt..hehe.. inte klokt. men det avr värt det!!..

• tesslita

Haanna: ska bli så kul att träffa dig o lilla Linnea igen gumman!
    har saknat dig massor
    *pussa näsan*

• Dessie

GladaVirre: nja, mådde inte dåligt men var trötta *fnissar*

• tesslita

usch letade lite i affärerna ida..
    vill verkligen inte köpa massa nya kläder i storlek 50..
    ingen som har lite begagnat i denna storlek över?

tänkte sedan höra med er hur länge era bebbar hade de olika storlekarna?

• GladaVirre

tess: dem första månderna växer dem ur kläderna ganska fort..det går undan=) Men det är ju olika från bebis till bebis..Men kläder kan man inte få för mycket utav,. tycker jag iaf. Kan ju vara värt o köpa lite nytt som man kan spara själv också. Men gå till den där beg.butiken..minns inte vad den hette nu=/ Och tvillingklubben??

Bara jag inte köper begagnat? Jag har köpt 1 par byxor av Anna, och en tröjja av dessie..Men annars e jag jättekänslig mot sånt! Men ni tjänar säkert bra på det.

• Dessie

tesslita: tänk om din bebbe är stor när hon kommer?! Jag har hört tjejer som fått barn som är typ 52 cm.
    Så då blir ju strl. 50 lixom lite för litet *ler*
    Men jag har som sagt lite kläder i strl. 56, 62/68.

• Dessie

tesslita: som GladaVirre sa - de första månaderna går det undan. Bebbar växer som ogräs.

• tesslita

men jag tänkte om jag får snitt beviljat runt 2 veckor innan beräknat födelsedatum så kanskr hon e för liten för storlek 56?
    men i annat fall får det räcka med blöja och filt

• Malwa

Såg att det satt anslag uppe om att det ska säljas barnkläder i folkets hus 2-3mars, minns inte vilken tid men tror att det kanske är hela dagarna, förstod inte heller om det var nytt eller begagnat. (bra att man kommer ihåg det man läser ) om det är beg kanske det är ngt för dig tesslita!

• tesslita

Malwa: aah det kanske vore nått.
    vart ligger folkets hus?

• Malwa

Vid polishuset ungefär, på andra sidan gatan på korsängen ett stort tegelhus.

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!