• GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej tjejer!!

Vi fortsätter hära för 3 ggr. (blir lite sur att trådarna stängs så snabbt, men får väl hålla god min och följa fl´s lagar)

Nu e det vinter, och inte långt kvar till jul. Hoppas ni har det bra med pyssel och familj.
    *bjussar på glögg, pepparkakor och lussekatter*

Kramas GV

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:01:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:09:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:22:

• Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!
  • tesslita

Dessie: ah det låter jättebra!
    har inget inbokat då än så det blir nog bra vilken dag och tid det än är.

• Dessie

tesslita: men det blir iaf INTE på onsdagen för då går Nicklas (vår pojke) på gymnastik, så det blir nån annan kväll den veckan.

• Nika och Noel

När var den där byta träffen?

• Dessie

NikaochNoel: lördag 4 februari kl: 13.00 hemma hos oss.

• Nika och Noel

Hej!

...igen. Kika in här www.myfirstroom.se , lite gulligt men väldigt dyrt. Nu ska jag knyta mig med nya numret av mama.

• GladaVirre

Tesslita: det finns även enbra frissa här på toget som har dropp in och är billig, både jag o smabon ha klippt oss där för en lite peng och blev nöjda. Men jag skulle nog inte fixa mer avanserade frisyrer där. (bra info för framtiden)

Nika: missar dig på msn!! skriv rätt tid

den 4 februari så ska jag och min mamma in till Sumpan och gå på Greta Garbo, sen ska vi vidare in till sthlm city och gå på (glömt).. jag vet inte vilken tid jg åker till bålsta, men jag borde hinna, iaf slänga in kläderna. Hoppas alla e där vid 13.00 tiden!
    Är det någon som är sugen på en ny skitsnygg Deisel tröjja i strl S/M, det är en kopia men helt oanvänd,. ljusblå med vit text. Nån som e sugen på att köpa den? Jag har för långa armar.

ska till skolan nu snart

• tesslita

suck..
    jahapp..
    så blir det att leta ny vagn..
    finns det någon härinne som känner någon som ska göra sig av med en kombivagn till bra pris (gärna under tusenlappen) så får ni gärna höra av er.
    vet inte riktigt hur jag ska hitta någon bra vagn nu.

vi har verkligen inte råd att köpa någon ny vagn och min sambo är inte så sugen på att leta på blocket, han vill helst att det ska komma från någon vi känner.

vore tacksam för hjälp.

kram / Tess

• tesslita

Gladavirre: jo men min sambo vill inte köpa av en främling säger han.
    och det är han som har pengar inte jag så får gå efter honom tyvärr.

vara bara så glad innan att jag funnit ett alternativ och kunde införskaffa en vagn utan att han och hans pengar skulle beröra det.
    därför jag känner mig så nere nu..

men det löser sig nog.

*kramar*

• GladaVirre

men han känner ju inte mig heller =/ och dem vagnarna som jag hittade var ju i närheten. Det är så man köper vagnar idag tyvärr. beg eller nytt. Jag ville inte sätta mig eller er i någon sits. Men hur hade han tänkt lösa det om ni inte fått tag i min vagn? Ni får väl diskutera det,. vill du ha hjälp att hitta en vagn så kna jag hjälpa, men jag vet typ bara blocket som har billiga, eller om man kollar i EP men då känner han ju ändå inte dom som säljer..hmm=/ jadu...svårt.

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!