• GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej tjejer!!

Vi fortsätter hära för 3 ggr. (blir lite sur att trådarna stängs så snabbt, men får väl hålla god min och följa fl´s lagar)

Nu e det vinter, och inte långt kvar till jul. Hoppas ni har det bra med pyssel och familj.
    *bjussar på glögg, pepparkakor och lussekatter*

Kramas GV

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:01:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:09:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:22:

• Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!
  • Gull Mamman

men vad dåligt att de ska göra så.. när blir det av ?
    vi går till bvc vid polisstationen..men hade tänkt byta till bvc i romberga ..eftersom vi nu bor i romberga..men ska de lägga ihop det så får man väl gå ner till v-leden..

• Gull Mamman

vi har också haft Katarina på bvc i romberga.. vi gick där tills sonen blev 3 månader sen flyttade vi ner på stan o det var därför vi böt till bvc vid polisstationen...

• Michanna

det är prat om att i mars så blir det av med flytten av bvc..
    Kanske bra att ha allt samlat ändå..

Dessie.. Japp det var henne vi hade och henne tyckte jag om..

• mia1980

Ska till BVC på Tisdag nere vid polisstationen. Jag ska passa på att fråga henne då.
    Jag vill ju också veta vad som händer. Hur har ni fått veta detta?

• Michanna

Supermia.. Pratat med dom på öppnaförskolan här i december...
    allstå dom uppe på lillsidan som flyttar nu nästa vecka till västerleden..

• Dessie

SuperMia1980: det är de på Lillsidans Öppna Förskola + vår distriktssköterska/BVC-sköterska som har meddelat om flytten.
    Öppna Förskolan flyttar nu denna vecka och öppnar den 18:e. BVC i Romberga flyttar i mars.

Michanna: synes i morron kl: 18.30.

• Michanna

Gullmamma.
    i Själva västerledsskolan.. Men vart där vet jag inte..

( varför vill inte thomas sova...... )

• Gull Mamman

okej..men hur ska det få plats ..det e ju skola där med väligt många elever ?( har själv gott där )

Michanna: hur gick det ..somnade Thomas till slut..? eller tog det hela natten..

• Michanna

Gullm...
    Tja thomas somnade snällt vid 4 tiden..... Och gick upp igen kl 6....
    Upptäckte att han har problem med den lilla baken..
    SÅ HJÄLP !!! vad kan man göra för honom förutom att pudra ??
    HAn är allstå röd och det svider tydligen när han kissat.. ( bytt blöjor, luftat honom.. varför kissar killar jämt när man tar av blöjan... ????

anna med en ledsen liten kille på 6 månader..
    ( och en större kille som vägrar att sova middag. MEn det är inte mitt problem i kväll.. jag ska vara barnfri.... )

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!