• GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej tjejer!!

Vi fortsätter hära för 3 ggr. (blir lite sur att trådarna stängs så snabbt, men får väl hålla god min och följa fl´s lagar)

Nu e det vinter, och inte långt kvar till jul. Hoppas ni har det bra med pyssel och familj.
    *bjussar på glögg, pepparkakor och lussekatter*

Kramas GV

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:01:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:09:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:22:

• Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!
  • tesslita

Gladavirre:
    men det är ingen fara det löser sig.
    bara jag som är så sugen på att inhandla saker medans sambon resonerar
    att det löser sig.
    tycker inte 3 månader e så lång till bebisen kommer dock.
    men killar verkar vara lite "lugnare" på shoppingfronten

• Dessie

Idag har jag varit på H&M och shoppat - är ju rea där. Jag trodde att det skulle vara rea på ganska mycket på barnavd. men det var mest bebiskläder det var rea på *suck*

• tesslita

Dessie: åh jag var också där nyligen.
    hittade en del bebiskläder i storlek 50 billigt.
    synd bara att det mesta är könsbestämda kläder..
    däremot håller jag med om att HM´s utbud av kläder för tjejer suger...

• Dessie

tesslita: tycker oxå att det är synd att alla (iaf de flesta) är könsbestämda. Det ser ju lite knäppt ut om en kille har en rosa T-shirt med volanger på men det är ingen som reagerar om en tjej har en blå T-shirt.

• Nika och Noel

Hej!

Alt med vagnen är att själv söka gm en annons på Blocket så får folk mejla er om de vill sälja. Jag skulle även sätt upp lappar på Coop mm att jag söker vagn. Vill man inte ge så mkt så får man gå via Blocket. Annars kan man köpa både nya och beg vagnar på ebay.com från Tyskland. Det gjrode mina vänner och de är supernöja över sin Knorr Nizza för 2000 kr mot 9000 kr som vår BRIO kostade...... fast då visste jag inte vad jag vet idag. Sen kommer ni anv vagnen jättemkt även på dagis då de sover i den och första tiden så sover barnet i den hela tiden ändå så då kan jag känna att 2000 kr inte är så farligt. Men inte min sak att avgöra. Lycka till!

Ha en bra helg om ngt kall dock.

Virre: msn ikväll? Jag är där vid 20 och frammåt. Själv hemma ikväll.... och Noel somnar förhoppningsvis runt 20.

• Nika och Noel

Då du inte fann några vagnar tog jag mig friheten att söka. Var dls inne på den amerikanske sajten och sökte på stroller och fann många vagnar men mer för äldre barn som andra vagn. Vi köpte vår andra vagn där sprillans med frakt för 700 kr. Men på den tyska sajten fann jag: search.ebay.de/search/search.dll%3A%2F%2Fcgi.ebay.de%2Fws%2F&fkr=1&from=R8&satitle=knorr&category0=

om du inte kan tyska så andvänd översättningsprogammet (tyska till engelska): babelfish.altavista.com/

Aktuellt valuta finner du på www.forex.se.

Viktigt att komma ihåg är att alla bud är bindande och att du vet vad frakten är innan du budar. Mejla om den om det inte står och att de fraktar inom europa d vs till sverige. Hoppas du finner vad du söker.

Jag gillar denna som dessutom faktas till sverige. Men frakt blir det: 1 986,75 SEK

cgi.ebay.de/KNORR-KOMBI-KINDERWAGEN-NEU-OVP-SOFORT-LIEFERBAR-TUV_W0QQitemZ7381648078QQcategoryZ23611QQrdZ1QQcmdZViewItem

• Nika och Noel

Det var visst lite dyrare frakt. Lägg till 240 kr så blir det rätt. Det stod först 15 E men längre ner så stod det 40 E.

• Malwa

Tesslita: upptäckte ngnstans att det nya mäket MODI inte är så himla dyrt, ca 2600 för en sprillans ny kombi vagn tror jag att det var! men det kanske är för dyrt? annars säljer affären Liten jag ( gamla viiks mode) dessa vagnar.

• GladaVirre

hon kan bara lägga ut max 1000 kr.. finns det nya kombi vagnar för det priset??
    Men den som fanns på blocket för 350 kr var ju perfekt. Den e ju mycket bättre
    än den jag har. Jag har en mindre sulky vagn som jag föredrar att köra med till vardags, den här ska han bara ha o sova i typ.
    Men den andra kan du ju ha ett tag Tess.. mycket bättre!!

nika: yes!! nu e jag här=) ska öppna msn strax!!

Är det någon som är bra på tyger!?!?!
    Jag tänkte så ihop lite sommarkläder,. jag är bra på att sy men tyger e jag kass på..alla klädtyps tips är varmt välkomna!!!

• GladaVirre

Är det någon som är sugen på en ny skitsnygg Deisel tröjja i strl S/M, det är en kopia men helt oanvänd,. ljusblå med vit text. Nån som e sugen på att köpa den? Jag har för långa armar.

(skickar det igen)

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!