• GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej tjejer!!

Vi fortsätter hära för 3 ggr. (blir lite sur att trådarna stängs så snabbt, men får väl hålla god min och följa fl´s lagar)

Nu e det vinter, och inte långt kvar till jul. Hoppas ni har det bra med pyssel och familj.
    *bjussar på glögg, pepparkakor och lussekatter*

Kramas GV

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:01:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:09:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:22:

• Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!
  • Dessie

tesslita: på spec-mvc i Uppsala (på Akademiska) är dom jättetrevliga.
    Om du träffar en BM som heter Anette Croner och en doktor som heter Maria Palm - hälsa från mig (Desiree, hette då Berglund). Säg att det var min mage som det var krångel med + jag låg i respirator aug -03, sal 4.

• Sodaspring

Jag har inte alls samma positiva syn på spec mvc på UAS. Jag tycker att jag blivit nonchalant och nedlåtande behandlad och när jag blir gravid igen så hoppas jag att jag inte bor i uppsala län längre så att jag kan välja ett annat sjukhus. Samma sak gäller mödravården här i enköping. Jag är inte alls nöjd med mitt bemötande här. Men det är ju individuellt.

• Vårflickan

Hejsan! Är inte här så jätte ofta men kikar in i tråden lite då och då. Bf idag, vi får väl se hur lång tid detta kommer att ta.. Vill verkligen inte gå övertid men vem vill det egentligen?? Ni som har barn, gick ni övertid med eran första?

Ha det så gott alla!

• Haanna

Jag är super nöjd med MVC och BVC i Enköping faktiskt.
    Hade Kajs på MVC och jag hade inte kunna haft bättre barnmorska *ler*.

Ja Tesslita jag är borta mellan 22-26 så vi kanske kan ta det på Måndagen veckan efter för på tisdagen ska jag skriva teoriprovet.

• Dessie

Sodaspring: spec-mvc på Akademiska är jag JÄTTENÖJD med.
    När det gäller mvc här i Enköping - 1:a grav var jag nöjd men INTE 2:a grav. Bäst att inte skriva för mycket eftersom det tydligen finns nån som inte tål att man säger att jag höll på att dö p.g.a nonchalant BM *sur ironi*

• Nika och Noel

Vårflickan: Jag gick över 2 v exakt skulle samma dag som Noel kom in på överburenhetskontroll. Gud vad jag tyckte det var jobbigt men som sagt bebisen kommer när den vill

• Sodaspring

Som sagt individuellt hur man känner ang mvc. Som tur var så är det bara ett par veckor kvar av min tid hos dem....
    Jag har träffat Kajsa en gång och jag håller med om att hon är toppentrevlig.

• Skina

Vårflicka: Jag gick INTE över tiden. Jag hade väntat mig det eftersom det är det vanliga.... Med tanke på hur jobbigt jag hade det på slutet så är jag riktigt tacksam att han sköts ut 39+2.
    Jag är lite nyfiken på din "ärta"!!

• tesslita

tänkte fråga en sak.
    finns det några bebisaffärer i hälla?

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!