• GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej tjejer!!

Vi fortsätter hära för 3 ggr. (blir lite sur att trådarna stängs så snabbt, men får väl hålla god min och följa fl´s lagar)

Nu e det vinter, och inte långt kvar till jul. Hoppas ni har det bra med pyssel och familj.
    *bjussar på glögg, pepparkakor och lussekatter*

Kramas GV

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:01:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:09:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:22:

• Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!
  • Dessie

GladaVirre: gjorde du snittet på Akademiska? Jag akutsnittades med Linnea för att jag var så sjuk. Jag var oxå vaken hela tiden - och kunde absolut INTE slita blicken från den underbart snygga narkosläkaren *fnissar*

Som sagt, vår "köpa/byta/sälja"-träff är LÖRDAG 4 FEBRUARI KL: 13.00 HEMMA HOS OSS.

• tesslita

GladaVirre: låt bra
    bara att vi hörs av så kanske vi kan komma o kika på den på söndag nästa vecka?

• maras

Hej!

kikar in i tråden...såg något om aurora...

Tesslita, jag gick på aurora samtal när jag väntade min dotter Clara o det var bortkastad tid...inget blev som de lovade o sa på samtalen..så jag tycker det var bortkastad tid...men det är genom din bm du får en remiss om du vill gå på samtal!

Lycka till!

Grattis Nika o Noel

• Michanna

Jag har också gjort 2 snitt på akademiska..
    en gång för stor barn och på thomas för att han låg på tvären när värkarna kom...
    har bara possitiva saker att säga om det...

Dessie.. jag kommer gärna den 4 om vi inte är borta då. ( kanske åker upp till värmland.. )

Vad är det ni är ute efter då ? sommar/vårkläder ??

• Dessie

Michanna: vår "köpa/byta/sälja"-träff är för de som vill bli av med allt "skit" som man samlar på sig hemma, t.e.x för små barnkläder, CD-skivan man absolut inte förstår varför man köpte, kaffeservis som bara står där och samlar damm, nån tröja man har lessnat på, mm.
    (Ni kan åka till Värmland dagen efter *ler*).

• Nika och Noel

Sportlovet v 8 tänkte jag ägna åt Noel då jag är ledig. Har hört talas om Myrstacken i V-ås och tänkte åka dit med bl a en kompis och hennes ett-åring samt Virren. Ngn mer som vill följa med. Vi kan ju även passa på attt ta den där fikan man aldrig hinner med nere på stan.

• anka80

Hallå allihop!

Usch va länge sen de va man var in här.

Grattis till er som ska ha barn.
    Själv så har jag bf den 22 maj. Känner mig mer otymplig denna gång. Fick även mage mycke tidigare nu. Födde ju även Wilhelm i maj fast 04.
    Börjar få väldigt ont i ryggen så vi får se hur länge man orkar jobba.

Hoppas alla hade en trevlig jul och nyår iaf. Och de kom iaf snö. Synd att den nästan är helt borta nu bara.

Ha de så bra allihop.

Anna.

• Skina

Nika: Jag följer gärna dit! Var där med båda barnen efter nyår.
    Dom gillade det! Det va skönt o sitta o fika medans Linus lekte med Albin o alla andra barnen som var där!
    Vi hörs om vår prommis! Börjar få rätt degig rumpa nu...
    Kram***

• GladaVirre

gomorrn i stugan! snart bär det av till skolan igen, riktigt skönt att man kommit igång faktiskt!

Alex har fått dagisplats på Hinden. Där även nika och liltahler (stavade jag rätt nu?), har sina söner. så det känns bra!

Nika: vet du vart i V-ås det låg,. vilken dag skulle vi dit isånnafall?

vill ha sommar nu.... börjar lessna på kylan. Kanske kommer man i något plagg som var banlyst från garderoben den här sommaren

Annars så nojjar jag över turkiet resan, jag vågar inte längre åka dit,.hehe.
    Men den där jäkla fågelinfluensan skrämmer sk*ten ur mig,. så det blir en polen resa med en massa shoppande istället. Där kan man fynda!!
    Nää nu ska jag ut i snön,. usch

kram alla

• Malwa

Alexander går oxå på hinden! vi är supernöjda, han har gått där sen augusti och trivs jättebra! trodde att nika hade sin son på en annan förskola? har ni bytt? isåfall känns det bra att vi aldrig började vår inskolning där, har för mig att vi hade valt samma.

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!