• Kiira

bebis juli 2011 =)

hejsan! finns en väldans massa trådar om bf kring juli. men de är så ofantligt stora o svåra o hänga med i om man inte gjort de från start.

så ja tänkte att ja öppnar en ny tråd som ja hoppas inte blir sådär stor utan mera lagom.
     ända "kravet" är att vi väntar bebis i juli. vilket barn i ordningen spelar ingen roll. =)

så om du liksom ja ska ha bebis i juli och vill ha någon att dela denna längtan med så skriv!

kram från en riktigt kallt norrland! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-21 18:46
    en preliminär Bf Lista, stämmer inte något så hojta så ändrar ja! =)

Awesom bf 4 juli första barnet
    Ofeigur bf 7 juli
    Ts Mamma bf 9 juli andra barnet
    Jennx bf 12 juli andra barnet
    nina1977 bf 14 juli fjärde barnet
    Assis bf 15 juli tredje barnet
    HejHoppDå bf 20 juli andra barnet
    Kiira bf 21 juli tredje barnet
    Annaliz bf 24 juli första barnet
    Limpan bf 24 juli andra barnet
    Arbetsmyran bf 25 juli
    Bebbe011 bf 26 juli
    Momii bf 26 juli andra barnet
    Hattifnatt bf 31 juli första barnet

Linnali bf andra barnet
    Parker01 bf

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-21 18:47
    en preliminär Bf Lista, stämmer inte något så hojta så ändrar ja! =)

Awesom bf 4 juli första barnet
    Ofeigur bf 7 juli
    Ts Mamma bf 9 juli andra barnet
    Jennx bf 12 juli andra barnet
    nina1977 bf 14 juli fjärde barnet
    Assis bf 15 juli tredje barnet
    HejHoppDå bf 20 juli andra barnet
    Kiira bf 21 juli tredje barnet
    Annaliz bf 24 juli första barnet
    Limpan bf 24 juli andra barnet
    Arbetsmyran bf 25 juli
    Bebbe011 bf 26 juli
    Momii bf 26 juli andra barnet
    Hattifnatt bf 31 juli första barnet

Linnali bf andra barnet
    Parker01 bf

• Svar på tråden bebis juli 2011 =)
  • Arbetsmyran

Skönt att få vila med gott samvete när man inte är kry...Vaknade själv med världens huvudvärk..hua.. O så ska vi ha kalas snart.

Skönt när det blir kvällen sen..

Ha en bra lördag!!

• Jennx

hej hej alla juli mammor. 
    Jag tänkte att jag hoppar in här, i samma tanke som strådstartaren säger.. Finns så många juli trådar redan..

Jag är gravid med 2:a barnet, beräknad till den 16 juli (men sonen ville komma i v 39+1 så jag hoppas denna oxå väljer de) Så jag slipper gå hela sommaren hehe..

Låter som om jag är den enda här som redan vart på UL redan, fick tid på alla hjärtans dag.. Kunde inte passa bättre.. =) ett välskapt barn visar upp sig rejält. =) så mysigt.. och jag håller tummarna för er andra som ska på RUL snart, att allt ser bra o fint ut =)

• LinnaLi

jag har varit på RUL =) Blev knappt någon väntan på det iom att jag gjorde vul och fick då veta att jag var i v 17 redan. Så veckan efter gjorde jag RUL. Kul att få se =)

Andra för mig också.

...för evigt, för alltid...
  • Kiira

vad kul att vi blev  några som kan hålla ihop våra juli bebisar =)

här i tornedalen har vi haft sjukt kallt i flera veckor idag var första gången på tre veckor temperaturen kröp ner till -18 grader men nu är de -28 igen nätterna och morgonen är de kring -33. lite svalt. synd då de blir svårt att sysselsätta barnen ute ordentlige. och jobbigt att sysselsätta dom inne!

idag tog vi oss till haparanda/torneå för lite rastning av familjen, barnen gör nöjda över att se något annat. =)

har inge kräkts så mycket men däremot inte haft någon aptit på något.. har kanske fått i mig 1 portion mat o någon frukt de fleta dagarna. lite dåligt med aptit är de ännu. har som illamående just på eftermiddagen kvällen och sen så fort ja lagar mat. blä!

vad jobbar ni andra med? 

• Fluffig

Hejsan hejsan!

En till här med BF i juli. 4:e juli för att vara exakt =) Var på RUL i tisdags. Såå himla mysigt. Ligger ett litet gossebarn i magen och sprattlar. Är så himla mysigt när man känner buffar i magen ^^ 

Tror att jag har gått upp mellan 5-6 kg och är i vecka 21 (20+4). Hoppas på att det inte blir så mkt mer =P Första barnet för mig. 

• LinnaLi

Ja, det är inte så kul att vara ute när det är minus 25.

Kul att vi är några =)

Jag jobbar som informatör, om allt fortsätter som det ska (ja, jag är nojjig) så går jag hem i juni. Lite semester så att dottern slipper vara på dagis och vi får lite egentid innan nästa kommer. =)

Jag har nog gått upp fem, sex kg jag med.

• limpan

Halloj damer :D

Här är en gravid till, bf 24 juli rul på torsdag!!! Längtar :)
    Har haft 2 blödningar, troligtvis moderkakan som "skrapats" mot någon inre vägg... trodde läkaren.. låter så konstigt!!

Har en dotter på snart 3 år oxå!

Trevlig kväll,
     Här ska mumsas chokladpudding och grädde!

• LinnaLi

Mmm, chokladpudding... =) Jag ska äta hallonsorbet tror jag. Men just nu är jag mätt efter en bit älg och pommes, å den självklara kantarellsåsen!

Limpan: Jag har lågt liggande moderkaka, så det kan ju ha varit min orsak. Men kul är det inte iaf!

Nu måste jag fortsätta jäsa i soffan =)

Trevlig kväll till er!

• limpan

Mmmmm låter oxå smarrigt!! :D

Oki, så mycket skumma grejor man kan råka ut för... Men ingen graviditet är det andra lik sägs det ju!!!

• Ofeigur

Hejsan! Hoppar in här =) Har bf den 7/7 och är nu i v 20+2. Var på ul för ett par veckor sedan och det var kul att få se den lille igen. Gjorde ngr vul tidigare pga att jag har mf och x i bagaget.  Jag har mått väldigt bra och nu börjar magen växa och jag har svårt att sova på nätterna annars är det en bra tid nu tycker jag.
    mvh Jenny

Svar på tråden bebis juli 2011 =)