• Kiira

bebis juli 2011 =)

hejsan! finns en väldans massa trådar om bf kring juli. men de är så ofantligt stora o svåra o hänga med i om man inte gjort de från start.

så ja tänkte att ja öppnar en ny tråd som ja hoppas inte blir sådär stor utan mera lagom.
     ända "kravet" är att vi väntar bebis i juli. vilket barn i ordningen spelar ingen roll. =)

så om du liksom ja ska ha bebis i juli och vill ha någon att dela denna längtan med så skriv!

kram från en riktigt kallt norrland! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-21 18:46
    en preliminär Bf Lista, stämmer inte något så hojta så ändrar ja! =)

Awesom bf 4 juli första barnet
    Ofeigur bf 7 juli
    Ts Mamma bf 9 juli andra barnet
    Jennx bf 12 juli andra barnet
    nina1977 bf 14 juli fjärde barnet
    Assis bf 15 juli tredje barnet
    HejHoppDå bf 20 juli andra barnet
    Kiira bf 21 juli tredje barnet
    Annaliz bf 24 juli första barnet
    Limpan bf 24 juli andra barnet
    Arbetsmyran bf 25 juli
    Bebbe011 bf 26 juli
    Momii bf 26 juli andra barnet
    Hattifnatt bf 31 juli första barnet

Linnali bf andra barnet
    Parker01 bf

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-21 18:47
    en preliminär Bf Lista, stämmer inte något så hojta så ändrar ja! =)

Awesom bf 4 juli första barnet
    Ofeigur bf 7 juli
    Ts Mamma bf 9 juli andra barnet
    Jennx bf 12 juli andra barnet
    nina1977 bf 14 juli fjärde barnet
    Assis bf 15 juli tredje barnet
    HejHoppDå bf 20 juli andra barnet
    Kiira bf 21 juli tredje barnet
    Annaliz bf 24 juli första barnet
    Limpan bf 24 juli andra barnet
    Arbetsmyran bf 25 juli
    Bebbe011 bf 26 juli
    Momii bf 26 juli andra barnet
    Hattifnatt bf 31 juli första barnet

Linnali bf andra barnet
    Parker01 bf

• Svar på tråden bebis juli 2011 =)
  • SamsonS

Hoppas också in här om det är ok? :)

Väntar mitt första och är beräknad till den 31:a Juli. Blev flyttad nästan 3 veckor vid RUL, så vi ska på ett till den 3/3 :)

Jag bor i Laholm och pluggar till USKA :)

Pyret beräknad 31/7-11 <3
  • Momii

Hoppar gärna in här jag också!
    Känner igen några från den enormt stora Juli-tråden som ofta är ganska svår att hålla koll på. Skriv så mycket där.

Jag väntar mitt andra barn som är beräknat till den 26/7 enligt FL uträkning. Vi får väl se om jag får behålla datumet efter fredagens RUL. Har mått som en kratta i 2,5mån men nu har äntligen illamåendet gått över!

Hur mår ni andra?

• LinnaLi

Jag sitter och käkar katrinplommon, så då fattar ni ju vad mitt problem är Tungan ute

idag har jag och dottern varit på barnkalas. kul för henne, mindre kul för mig

Sitter och kollar på film med familjen, är fortfarande snuvig och tröttheten har inte gett med sig!

Hoppas ni mår bra alla =)

...för evigt, för alltid...
  • Arbetsmyran

OJ, vad ni har hunnit skriva o flera nya, vad roligt ...

Gu, vad jag lider med er som kräkts o mått så illa....har aldrig varit med om just den biten.

Däremot Katrinplommonbiten ...var riktigt jobbigt för ett par veckor sen..linfrö ska ju vara bra med säger dom

Läste om någon i tråden som hade -33 grader på morgonen..HUA...Jag som höll på att frysa ihjäl i morse när vi hade -23..usch. Blir ännu en dyr elräkning

Fotbollscup idag med flera förluster men får peppa dom så gott det går..

Ha en bra kväll!!

• Ts Mamma

Åh, får jag vara med!? Tycker oxå den stora Juli tråden är lite jobbig en dag på jobbet och man har 150 sidor att läsa ikapp, typ...

Har BF 9 Juli, mitt andra barn (dotter född 04) och min sambos tredje barn (söner födda 95

• limpan

Wii va MÅNGA det är som ska ha barn i juli!!

Kiira: Vi gjorde om vårat kök, blev klara sept -10 valde då ikeas lidingöluckor, kika in på min blogg och ta dig en titt om du blir sugen www.missclefberg.blogg.se under oktober ligger bilderna ;)

Idag har vi haft en jädra tur, eller INTE!! Avloppet frös för 3:e gången... faaaan!
    Ut i kylan och kravla under huset, ja inte jag... men jag stod och höll sällskap iaf :D

• LinnaLi

Dryyygt med fruset avlopp! Usch!!

Vi letar hus, men hittar inte något. blir lite trångt att bo i en tvåa...

Hmm, ja, nu har jag tryckt i mig en massa katrinplommon så nu ¨är det bara att vänta Oskyldig

Vi har inte haft kallt idag, men rätt tråkigt väder har det varit.

...för evigt, för alltid...
  • limpan

Linnali: Hhehehehehe heja katrinplommon!!
    Vi har oxå ett sovrum men ett till är på väg, vi har ändrat planlösningen och trasslat så det tar lite tid..men men barn verkar ju ändå vilja va där man själv är så ;D
    Går det bra att jag snokar runt lite på din sida?

• Annaliz

Hej! Jag blev också sugen på att hoppa in här :) Hoppas jag ryms på ett hörn ;) Väntar första barnet 24 juli och ska på ul nu 1 mars. Känns otroligt spännande och nervöst på samma gång! Själv är foglossningen mitt största problem. Någon som känt av det med?

• Ofeigur
    limpan skrev 2011-02-20 18:01:44 följande:
    Wii va MÅNGA det är som ska ha barn i juli!!

Kiira: Vi gjorde om vårat kök, blev klara sept -10 valde då ikeas lidingöluckor, kika in på min blogg och ta dig en titt om du blir sugen www.missclefberg.blogg.se under oktober ligger bilderna ;)

Idag har vi haft en jädra tur, eller INTE!! Avloppet frös för 3:e gången... faaaan!
    Ut i kylan och kravla under huset, ja inte jag... men jag stod och höll sällskap iaf :D
    Dryggt när det fryser! Vi hade stopp en av natten som det var så kallt ute också såklart!!  Men det löste sig som tur var och nu är det full fart i toan=)
Svar på tråden bebis juli 2011 =)