• Annaliz

bebis juli 2011 =)

Momii skrev 2011-07-31 23:09:17 följande:
    Ja, snart är min bebis också här!

Idag har det nog varit den "värsta" dagen av alla under denna graviditeten. Jag har svettats nåt så galet mycket att jag bara ville krypa ur mitt eget skinn. Usch, för denna kvava och tryckande värme. Har varit ute och rört på mig mer än vanligt och har ont nu.  
    Ont som i förvärkar? Oskyldig Hoppas vi Skrattande
  • Annaliz
    Momii skrev 2011-07-31 23:16:35 följande:
    Önskar det vore så! Ont mellan benen, har svårtatt resa mig från soffan och det tar en stund för mig att komma iväg. Tråkigt nog tycker jag att sdoch förvärkar har minskat ju närmre förlossningen jag kommit.
    Får hoppas det är ett tecken på att vattnet kanske kommer att gå då Glad
  • Annaliz

Jag har en intressant fråga.

Vilket försäkringsbolag har ni till era barnförsäkringar?!

• Annaliz

Ja det skulle ju kännas enkelt att ha samma försäkringsbolag för allt.. men jag står i valet och kvalet. Just nu har jag typ olika försäkringsbolag. Ett för bilen, ett för hemmet, ett för mig själv och ett för barnet osv. :P Så det spelar ju som ingen roll egentligen, men jag hade kanske tänkt knyta ihop en del försäkringar till ett och samma bolag så småningom så.

• Annaliz

Har du fått än Momii? Och hur är det med er alla andra? Får ni någon sömn?;)

• Annaliz

Ts Mamma, jag hoppas verkligen det börjar vända för er nu då för det där lät ju mindre kul. Men det ordnar sig ska du se. Det är ju bra att hon växer för övrigt som hon ska och allmänt är frisk :)

Momii, jag förstår dig. Jag tror alla vi som fått var lika less som du, men att gå över är definitivt inte roligt! Du hade fått tid för igångsättning eller?

• Annaliz

Mysigast att sova i mammas och pappas säng Flört

• Annaliz
    Arbetsmyran skrev 2011-08-05 20:40:14 följande:

Idag när jag stod i kassan på affärn så kändes det som att jag kissade på mig typ men kunde inte knipa...kom ut i bilen o insåg att det var blod som rann. Åkte hem o bytte binda o kläder....sen började det rinna igen för att efter en stund sluta. Grejen är att jag senaste 4-5 dagarna haft lite ljusbrunt avslag bara...varför började det rinna blod så där?...Lite läskigt kändes det men å andra sidan så slutade det ju..men hur har ni andra det ?

Min lilla kom den 24/7 så har ju snart gått två veckor.

Det där har hänt mig två ggr. En gång dagen efter förlossning (vilket inte är konstigt :P) och en gång efter 1 ½ vecka, från att ha haft mindre och ljusare avslag. Men inget mer efter det. Blev också väldigt snopen, men jag antar att det är normalt så länge det inte fortsätter i mängder.
  • Annaliz

Är det vanligt att bebisar får prickar i ansiktet? Axel har fått hur mycket som helst som ser likadana ut som hormonplitor, men de hormonplitor som han har haft på kroppen har typ försvunnit efter en dag medan de i ansiktet har varit typ 3 dagar nu. Ser ut som finnar. Ska man låta det vara eller finns det något att göra åt det?

• Annaliz

Okej jag får göra det då. Idag är jag grymt trött. Axel har verkligen inte gett mamma någon längre stund att sova. Inte pappa heller för den delen heller. Har liknat kolik inatt... Å det skär i mig och se en så ledsen liten gosse :(

Svar på tråden bebis juli 2011 =)