yena89 skrev 2011-05-12 17:27:29 följande:
Nån som vet om rökning påverkar LCHF negativt? Förutom att det är dåligt för kroppen? x)
Är ju trots allt ett gift med och tänkte om det har liknande effekt som alkohol? Fast det borde det ju inte egentligen men bara tänkte?
Ananr är det en depp dag...vart glad imorse. Städa lite och fick bli av med matta och lampor jag hade kagt ut på blocket så rummet ser mkt ljusere ut utan den där svarta äckliga mattan.
Men sen bara slog det över :(
Och jag lekte med tankar att gå tillbaka till soppa med ris...har ingen matlust men ska trycka i mig kycklingsoppan som är kvar i kylen sen förrgår. Gubben är borta men ska bara va borta en vecka så inte så farligt.
Men jag får ångest över att bli sårad igen. Även fast jag lugnat mig och insett att jag inte har starka känslor för han ännu så är jag skiträdd att han ska gå o skaffa sig en tjej fast han säger han inte vill ha förhållande. Det brukar bli så när ja träffar nån. Min enda tröst är att jag får börja jobba snart och tänka på annat och inte sitta och ruttna på mitt rum 24/7...pengar får man en månad i efterskott så dom första pengarna trillar inte in förrn slutet av juli...tur man har hyresfria månader så hyran ska betalas sista juli igen...
Sen ligger det massa skräp (alltså itne skräp utan kartonger och påsar med saker jag inte använt senaste månaderna så får ta o rensa ut lite så kanske det känns bättre. Och fixa förrådsnycker så man blir av med alla flyttkartonger i köket så man kan sitta där och plugga eller nåt...
NÄ USCHA! Kände att jag ville skriva av mig...
Känner även att jag vill ringa och beställa en pizza...inte för jag är hungrig men bara för jag vill trycka i mig och trösta mig med nåt...och ner till ica och köpa en stor bytta glass och massa chips vill jag också :(
Du mosade ju i dig en äcklig pizza härom dagen för att ekonomen inom dig var för snål för att slänga den. Vill du verkligen trycka i dig en ÄCKLIG DYR pizza? Du kommer bara må värre efteråt.
Oror dig inte för gubben och om det kommer leda någonstans eller om han hittar någon annan. Bättre att orora sig och nojja när något hänt än innan
Du kan ju göra jättegod glass själv, grädde, ägg, sötningsmedel om man vill och vaniljstång.
I värsta fall kan jag göra en hejjaramsa åt dig