**Den stora feta LCHF-tråden**
Sen jag gav upp mina älskade ägg till frukost har vågen och jag haft olika uppfattningar om åt vilket håll den ska gå. Först åt jag rysk yoghurt med grädde, brie eller 1-2 mackor, till detta en mbt och ändå kände jag mig hungrig. Vågen gick uppåt.
Efter 3 dagar bytte jag och började äta middagsrester till frukost, fortfarande med en mbt till. Mbt enbart för att hålla den vrålande hungern borta medan jag gav grabbarna frukost. Vågen stod kvar på de höga siffrorna men steg inte nämvärt mer iaf. Efter 3 dagar med middagsfrukostar så började hungern avta och jag känner mig nu härligt mätt efter frukosten.
En dag klarade jag mig tom på en mbt och 2 rostade mackor (hade klarat mig på en men suget vann) och kände mig mätt. Helt otroligt för att vara jag...att vakna och inte känna som att jag håller på att dö av hunger! Kommer fortsätta med mina nya frukostvanor och hoppas att kroppen kan börja släppa på kilona av en vecka eller två när den vant sig.
Mera glädjande är att jag handlade nya byxor idag igen. Köpte slim på hm för typ 3 veckor sen, i storlek 29/32. Det var en helt galet stor grej för mig som aldrig ens tänk tanken att jag skulle ha mindre byxor än 30. Men de kändes lite stora när jag haft dem på ett par dagar så jag misstänker att jag kunde ha köpt 28, men det fanns inte ens i min tankevärld så jag provade inte ens dem i affären. Men så idag var jag inne på hm igen och provade byxor och med mig hem kom ett par slim i 27/32...HELT galet!