Bordeaux skrev 2011-05-24 18:10:47 följande:
Jag kände så, kommer inte ihåg hur länge det varade dock. Ät rätt och drick ordentligt med vatten, du kan testa att salta extra på maten också
Jag försöker att dricka mer, ligger lite back på det idag i och med träningen också.
Fiaz skrev 2011-05-24 18:11:33 följande:
Nja alltså jag känner mig kasnke lite tröttare än normalt, men inte så att jag tycker att det är jobbigt direkt. Brukade inte äta så himla mkt kolhydrater innan LCHF, så jag kanske har vant mig lite

Men man kan bli trött och lite snurrig har jag oxå läst! Kämpa på, det går nog över!
jag har inte heller ätit mkt kolhydrater innan då jaag kört GI. iofs liite fuskande

lillabebben skrev 2011-05-24 20:22:20 följande:
Första veckan körde jag en snällare variant av lchf som mjukstart. Andra veckan började jag äta lchf mer på riktigt och mådde riktigt dåligt. Tror fjärde dagen var som allra värst, kände mig svimfärdig och helt lullig i huvudet. Femte dagen blev det bättre och nu - efter en månad - mår jag toppen

Skönt att höra! Eller, ja, du förstår. Ska snart lägga mig då jag är aptrött.
Denebola skrev 2011-05-24 20:17:06 följande:
Kolla näringsdeklarationer på deras hemsida så kan du förbereda dig lite bättre (genom att redan nu bestämma vad som blir bäst att beställa).
Just ja, det kan man ju göra. Jag vill undvika situationer där jag vet att det är lätt att falla dit så planering känns bättre. Tack för tipset!