**Den stora feta LCHF-tråden**
Jag har en 90 %-ig choklad hemma som är jättegod och "bara" 14 g kolhydrater i. Mycket godare än de på 80 %, inte alls besk utan len och rik smak. De på 70% kan jag inte äta för då tar jag halva paketet på en gång.
Jag har en 90 %-ig choklad hemma som är jättegod och "bara" 14 g kolhydrater i. Mycket godare än de på 80 %, inte alls besk utan len och rik smak. De på 70% kan jag inte äta för då tar jag halva paketet på en gång.
Jag har för övrigt testat pillerna idag för att se hur jag reagerade på dem, läste att man kunde bli gasig och det vill jag inte bli imorgon på bröllopet. Men jag har inte märkt av något alls.
Nu är jag hemma igen efter helgens bröllopsfirande. Det blev inga tabletter innan maten, jag kunde inte gärna sitta vid bordet och ta dem och att gå från bordet är oartigt. Men det är skit samma, jag skulle ju äta och njuta oavsett hade jag bestämt innan. Nu till det konstiga. Jag har varit dålig i magen ända sen jag drog ner på kolhydraterna för typ 2,5 månad sen. Men nu med kolhydratchock så funkar min mage klockrent igen. Jag känner att jag behöver ta mig en ordentlig funderare om lchf verkligen är för mig. Och vad sjutton det kan beror på att min mage funkar precis tvärt om mot alla andras?
Igår firade jag ingången i min fjärde förkylningsvecka med att hålla på att tappa rösten. Yeay, det är så kul att vara sjuk... Och jag befinner mig fortfarande på en jävla skitplatå. Är sugen på att plocka fram gåbandet igen, men när nu halsen börjat göra ont igen då törs jag inte. Ska iaf se till att komma ut på enordentlig promenad med barnvagnen, grabbarna får helt enkelt ha tråkigt idag när mamma får sin motion.
Nu står mina frukostägg och kokar på spisen och jag har kommit ihåg att allt ska vägas idag. Men spelar det någon roll om man väger sakerna innan tillagning eller inte? Tänker mest på lunch/middag.