-
TACK!!!ofrivilligbonusmamma skrev 2011-05-17 19:10:55 följande:Stor KRAAAM till dig Kaya!
-
Tack!helene306 skrev 2011-05-17 19:11:22 följande:Skönt att du fick lätta på trycket och gråta ut! Hade du inte gjort det är det inte säkert att läkaren hade tagit dig på allvar. Jag är sån hos läkare att även om jag mår skit så vill jag inte vrka mesig och lägger på en mask och inbillar mig att jag mår bättre än vad jag faktiskt gör.
Kram!!!
Jag verkar nog snarare enligt läkare vara en sån som har läst alldeles för mycket, en sån där hypokondrisk tant som tror att hon har alla sjukdomar och åkommor som det står i om i hälsotidningar, typ...
... och då kanske det inte hjälpte att jag började grina när min läkare frågade något snällt!
Men det måste bara ut, och än är det nog inte "över", hela dagen efter det har tårarna liksom legat på lur...
K -
Tack snälla vän!jeng skrev 2011-05-17 20:47:42 följande:Kaya,
Kram till dig, och jag hoppas att du kan få svar på vad som är galet! Jag känner mig likadan, men in VC går ju inte att ringa till och säga attman mår skit och be att få ta prover.... Är man superhängig så ska man typ gå ut och ta lite luft istället... Jaja... Dom skulle ju testa min sköldkörtel för ett tag sen, men jag fick ju aldrig några svar, och det står inget i min journal. så frågan är ju om dom bara tappade bort det... jag kanske skulle försöka få testa det igen.... jaja, jag bara tänker högt. Hoppas att du kan få lite ny energi snart!
Ang vikten så vet jag hur du känner dig! MEN, du är ju skitsnygg ju. Hur fasen kan du som smal, snygg, så aktiv, springa milen flera ggr i veckan, väga 5 kg mer än jag? Det säger ju hur extremt lite vikten säger om oss!!! Tänk på det!
Men vad i all världen fick du "snygg" ifrån?
K -
Tack snälla!Faile skrev 2011-05-17 20:23:11 följande:Här är vi alla OT lite till och från, så det gör nog ingenting alls
Kram till Kaya!
Nästan så man "hoppas" det är sköldkörteln eller järnbrist eller nåt annat som är lätt åtgärdat.