**Den stora feta LCHF-tråden**
Jippie!!! I dag är mitt BMI 24.9 = NORMAL!!!! Jag startade på 32,8 så det har hänt en del, hoppas kunna landa på ett BMI runt 22 när jag är klar och nu känns det som målet finns i siktet!
Jippie!!! I dag är mitt BMI 24.9 = NORMAL!!!! Jag startade på 32,8 så det har hänt en del, hoppas kunna landa på ett BMI runt 22 när jag är klar och nu känns det som målet finns i siktet!
I går var jag ute på galej Åt på restaurang, Ceasarsallad, utan krutonger, men väl en starkcider till och en kaffedrink till dessert, kände av alkoholen väldigt fort och tog det lite lugnt en stund.
Bestämde mig för att köpa mjukglass då det är det jag saknar mest, men väl vid kiosken var det kö så jag struntade i det, det hade aldirg hänt innan LCHF
Senare blev det två cider till och visst var det lite "surr i kupan" men inte så farligt, en liten chokladkaka på Subway blev det innan kvällen var slut, det var mina första avsteg sen i januari och jag var livrädd att vakna med ett jättesug i dag, men allt känns som vanligt, var och handlade och det var inga problem, känns gott!
Jag gilla verkligen Anna Hallen
http://www.annahallen.se/pang
Jag äter när jag är hungrig, ibland innebär det 2 gånger ibland 4 gånger, det är väldigt beroende på vad jag äter