• Tessa606

**Den stora feta LCHF-tråden**

Ja man får ju inte glömma att vi alla har olika viktresor, en del vill gå ner 5kg en del vill gå ner 50kg. Sen finns de ju dom som äter LCHF bara för att må bra
    En del har hållt på jättelänge och bara släppt ett par kilo medans vissa går ner med raketfart

På de 11 månader jag har hållt på har jag gått ner ca 25kg medans min mamma under samma tid har gått ner 4kg och då hade vi samma förutsättningar från början, kan ju säga att mamma behöver mycket peppning!!!

Det som jag sen ser som mest positivt med den här livsstilen är att jag MÅR så bra och att man alltid får äta sig mätt på god mat, inga konstigheter och inga pulver

• Tessa606

Varit iväg över helgen, bott på hotell och varit ute och roat mig. Slarvat med allt Och har verkligen fått lida för det, svullen och värk, fy att man aldrig lär sig!!

Nu är det nya tag, ska iväg och träna och hoppas att både svullenhet och värk släpper snabbt!

Stjierna: Jag läser din blogg varje dag, den är jättebra!

• Tessa606
    stjierna skrev 2012-12-04 22:45:53 följande:
    Nästa gång jag skriver här att jag vill synda med något - kan ni då varna mig hur ILLA jag kommer må om jag ger efter för cravingsen? FY FAN, jag tror jag ska gå o spy lite....

Vet precis hur du känner, gjorde detsamma i helgen, det värsta var att vi var i väg på en sådan där romantisk weekend, jätteromantisk, eller inte......
  • Tessa606

Jag har skänkt bort alla kläder som blivit för stora, här ska inte finnas ett enda plagg att växa i, om jag är så dum att jag går upp igen så ska det jäklar i mig stå mig dyrt

• Tessa606
    Lovesmammi skrev 2012-12-11 14:02:32 följande:
    1,1 kg kvar till målvikt. Kan bli svårt att klara till fredag som var målet :). Satsar på 9 jan istället för då har jag hållit på precis ett år.

Jag började också den 9 januari
  • Tessa606

Är så ledsen och besviken på mig själv... Har börjat slarva mer o mer, varje kväll bestämmer jag att nu är det nog, men faller dit igen, alltså mitt gamla beteende!! Tror det är julen som spökar, men vill verkligen inte hålla på så här, sover dåligt, har gått upp 2kg och är jättesvullen
    Känns som jag är tillbaka på noll och känner mig lika stor som jag var när jag började, fan vad svag man är

• Tessa606
    stjierna skrev 2012-12-16 08:27:23 följande:
    86.7 kg! När jag kom hem från Mallorca (13/9) vägde jag 97 kg. 10 kg på tre månader är jag definitivt nöjd med :D

Härligt, bra jobbat!!
  • Tessa606
    stjierna skrev 2012-12-16 10:37:14 följande:
    Tessa606: såhär i efterhand känns det inte som att det är många dagar jag 'jobbat' för det och DET är en skön känsla! :D

• Tessa606

Nu jävlar är det nystart som gäller för mig!!! All skit är utrensad ur skåpen, missade lite knäck som jag skickar med bonusbarnen när de åker till sin mamma idag
    Jag har gått upp 5!!!!!! kg, det är f-n inte klokt, mår totalt skit, uppsvälld, anfådd, fet, energilös och så fruktansvärt ont i magen, var det värt det??? NEJ......

Nu är det långpromenad med hundarna, sen en god middag (utan kh) och efter det blir det ett träningspass, nu ska kroppastollet chockas igång!

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**