**Den stora feta LCHF-tråden**
Jag tänker oxå som Boost, det blir LCHF för livet men med några få avsteg här och där, mina avsteg ska vara bestämda i förväg, då fungerar jag bäst
Jag tänker oxå som Boost, det blir LCHF för livet men med några få avsteg här och där, mina avsteg ska vara bestämda i förväg, då fungerar jag bäst
Var på begravning idag, alldeles för många timmar utan mat, så det var bara att ta det som serverades, en mörk fralla ( Jäklar i min lilla låda vad det drog igång mitt monster!!! en bulle, chips OCH ostbågar har jag stoppat i mig, nu är magen i uppror, ska försöka sova och hoppas att suget har minskat i morgon, 9 månader utan avsteg, nu håller jag tummarna för att det tar än längre tid tills nästa gång
Hur man mår med LCHF...
På de flesta sätt mår jag bättre än någonsin!! Jag äter inga vitaminer, men en del nötter
Min ledvärk som jag haft i många år är helt borta, har i stortsätt aldrig huvudvärk längre, jag är piggare och gladare!
Minussidan är att jag har svårt att somna på kvällarna och är otroligt lättväckt, men som sagt jag är pigg ändå!
Sen har jag en otroligt strulig mage, sedan jag började med LCHF i januari har jag fått gå på toa mellan 10 - 20 ggr per DAG, detta har varit SKITjobbigt, har knappt vågat gå ut, men nu har jag slutat med min älskade pepsiMax så nu går jag knappt på toa alls och det är ju också ett problem, vore ju skönt att få någon balans...
Jag ska på läkarkontroll i oktober, som jag mår så borde alla prover vara bra, ska bli spännande att se..