• Tessa606

**Den stora feta LCHF-tråden**

Ninis skrev 2012-11-20 13:03:48 följande:
    Wow, vilken grej! Grattis! 10 storlekar är ju sjukt mycket!

Tack, men det är ju "bara" 5 storlekar
  • Tessa606

Joje: Jag har aldrig provat varken fasta, fakir,mejerifritt eller något annat, känner mig nöjd ändå. Märker dock att jag tappar mer i vikt om jag håller ner mejerierna, men att sluta med dem helt har inte behövts för min del.

Är det någon som kan tipsa om restaurang eller fik i Malmö, ska dit nästa helg så alla tips välkomnas

• Tessa606
    ollebulle86 skrev 2012-11-23 16:02:24 följande:
    Tessa606: vad ska det vara för restaurang/fik?
    Jag gillar elllyse (stavning?) de har fondue och en väldigt god salladsbuffe

Tack!!
  • Tessa606
    aaa653 skrev 2012-11-23 18:11:25 följande:
    Ber så hemskt mycket om ursäkt att jag lägger in det i den här tråden....... men OOOM det är ett plus kanske vi har lchf att tacka :))
    Be inte om ursäkt, det är väl underbart om det äntligen blir som ni vill
  • Tessa606
    ollebulle86 skrev 2012-11-23 20:04:20 följande:
    Idag blev det färsbiffar med egengjord majo till och lite cola zero. Har tidigare druckit cola zero dagligen men kommer hålla det till helgerna nu.

Har aldrig saknat grönsaker som jag gör nu på fakir

Dricker Pepsi Max, men nu bara på helgen precis som du, förr var det lätt 2liter om dagen
  • Tessa606
    TomMon skrev 2012-11-23 22:59:58 följande:
    Ja, en angenäm tråkighet! Jag hade omvänt "problem", några trosor av lite sexigare karaktär som inhandlades i utlandet och som inte suttit snyggt på evigheter har nu fått sin revival, haha! :)

• Tessa606
    RebornEve skrev 2012-11-26 14:47:19 följande:
    Sorry om jag är extremt OT

Man får vara OT ibland, finns inte så mycket man kan säga för att hjälpa dig, en stor kram till er!
  • Tessa606

RebornEve: Ett litet tips, många städer har Loppissidor på Facebook, där brukar man hitta allt möjligt till en billig peng!

• Tessa606

Jag är 164cm och väger 62-64kg, vill ligga på 60-62.

Köper storlek 36 på de flesta kläder och har nog inte varit så här liten i mitt vuxna liv, för första gången kan jag se mig i spegeln och tycka att jag duger, det är en härlig känsla! Älskar att köpa kläder och göra mig iordning, lite skillnad från att sitta i joggingbyxor o fettotröja i soffan och vräka godis o chips  som jag gjorde förra året vid den här tiden

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**