• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • Capa
    Devotion skrev 2011-02-24 07:50:32 följande:
    För mig börjar v 16 imorgon! jag håller med om att det är kul varje gång det blir en ny vecka! En av mina gravid-appar i mobilen plingar till och med till och påminner om den nya veckan.

Vi gjorde UL den 27 jan o fick se en sprattlande liten krabat! Nästa gång blir den 22 mars då vi har tid för det stora UL!

Min favvo-sushi-restaurang är sushi Bizen i Lundby. Det är ett jättelitet ställe, men det känns verkligen som om man är i Japan där och sushin är supergod! Japaner som bor i Göteborg vallfärdar dit!
    Ojj, det låter som en bra sushi-ställe om t.o.m japaner vallfärdar dit hihi
    Kul att du har ul 22 mars, jag har 23 Skrattande Ska ni ta reda på könet??
  • masou

och jag har RUL den 21 :) så hoppas allt ser bra ut för oss alla - visserligen har jag redan gjort tre UL så... :) men man kan ju aldrig vara säker på att det ser bra ut då för det..

• Blondie82
    Devotion skrev 2011-02-24 07:50:32 följande:
    För mig börjar v 16 imorgon! jag håller med om att det är kul varje gång det blir en ny vecka! En av mina gravid-appar i mobilen plingar till och med till och påminner om den nya veckan.

Vi gjorde UL den 27 jan o fick se en sprattlande liten krabat! Nästa gång blir den 22 mars då vi har tid för det stora UL!

Min favvo-sushi-restaurang är sushi Bizen i Lundby. Det är ett jättelitet ställe, men det känns verkligen som om man är i Japan där och sushin är supergod! Japaner som bor i Göteborg vallfärdar dit!
     Har också RUL den 22 mars!Vilken barnmorska går du hos? Det verkar som vi har datumen runt varandra Glad kommer bli spännande veckor för oss alla där i mitten/slutet av mars.
    Capa skrev 2011-02-24 07:38:30 följande:
    Sushi är såååå gott!! Antingen hatar man det eller älskar det, finns nog inget mittemellan.... tog mig några gånger innan jag förstod hur gott det verkligen var och nyttigt med ju Flört Innan jag blev gravid åt jag det typ 2ggr i veckan till lunch haha Ja besatt kan man nog kalla mig haha
    Devotion skrev 2011-02-23 19:36:12 följande:
    Hej!

Nu har jag också hittat hit!

Har BF den 18 augusti och bor i Mölnlycke!
    Ja jag har fått uppfattningen att det är så att antingen är det en höjdare eller inte alls. Så jag antar att jag får åtminstonde ge det några försök innan jag gör en slutlig bedömning haha Men ni har ju så många ställen så vi får väl testa runt tillsammans Solig
  • Fru R

Devotion och L86: Välkomna!

Går också in i ny vecka idag! Wiiiii! v14 och det firade jag med att sova en hel natt! Herregud, man är ju som en helt annan människa.

Va avis jag blir på alla som har RUL så snart! Jag får vackert vänta till i början på april.... Inget kul!

Capa: jag är också en sushi fantast! Det är bara lite synd att jag inte har något jättenära jobbet. Det blir liksom ett helt projekt att fixa lunch då.

Blondie: Ja, antingen älskar eller hatar man det. Men många sushiställen har ju faktiskt något annat att välja på föutom sushi också.

~ Alicia 26/2-08 ~
  • emelielj

Håller med om att det känns väldigt bra att gå in i nästa vecka! Känns som om man är i samma vecka i evigheter :) sön-mån är min magiska dag!

Den 3e ska jag på könsul, ska bli otroligt roligt! Och om en timma åker vi till Ullared, vilken rolig dag jag har framför mig! Tiden står inte lika stilla när man gör lite roliga saker ibland :)

Vad är det för gravidappar ni har? Jag vill med!

• masou
    emelielj skrev 2011-02-24 09:01:04 följande:
    Håller med om att det känns väldigt bra att gå in i nästa vecka! Känns som om man är i samma vecka i evigheter :) sön-mån är min magiska dag!

Den 3e ska jag på könsul, ska bli otroligt roligt! Och om en timma åker vi till Ullared, vilken rolig dag jag har framför mig! Tiden står inte lika stilla när man gör lite roliga saker ibland :)

sök på "gravid" på app store :) där finns två bra!
  • Capa
    emelielj skrev 2011-02-24 09:01:04 följande:

Jag har 3 st, Babydax, Gravid App och Gravid Glad
    Myrangbg skrev 2011-02-24 09:52:22 följande:
    Familjeliv har också en app
    Den har jag med, men den är så himla trist, ser bara ens favoriter Obestämd
  • Capa

Idag ska jag prova mammasushi, om dom nu har öppet förstås..... ska tillbaka till bm runt lunchtid och ta nya prover Foten i munnen

• Fru R
    Capa skrev 2011-02-24 10:01:35 följande:
    Idag ska jag prova mammasushi, om dom nu har öppet förstås..... ska tillbaka till bm runt lunchtid och ta nya prover Foten i munnen
    Åh va gott..... *drömmer mig bort*
    ~ Alicia 26/2-08 ~
Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011