• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • Capa
    Fru R skrev 2011-02-24 10:05:40 följande:
    Åh va gott..... *drömmer mig bort*
    Mmm, hoppas nu bara att dom har öppet!! Vet inte när dom öppnar men dom borde väl ha öppet i lunchtider.... tror jag bryter mig in annars haha Skrattande
  • emelielj

Ja FLs app har jag haft länge :)
    Man ser mer än favoriter ju?
    Nya trådar, senaste och alla forum? Det gör jag iaf :)

• Capa
    emelielj skrev 2011-02-24 10:35:21 följande:
    Ja FLs app har jag haft länge :)
    Man ser mer än favoriter ju?
    Nya trådar, senaste och alla forum? Det gör jag iaf :)
    Va det gör inte jag.... hmm vad tusan har jag för skumt på min då Obestämd haha
  • Jenric

Hej, får man vara med här? Verkar vara en trevlig tråd!

Jag är i vecka 16+0 idag Glad Jag är 30 år och bor med min man på Hisingen.

Capa: såg att du hade tagit prov för sköldkörteln. Jag fick veta ca 1,5 år innan jag blev gravid att min sköldkörtel producerade för lite hormon, så jag äter en Levaxin-tablett om dagen. Under graviditeten är det vanligt att man får öka dosen, och jag har nu gått från 75 mikrogram till 100. Tar nya prov med 4-6 veckors mellanrum så att de ser att dosen är lagom. Det är vanligare än man tror, och jag har det i släkten. Men det är inte farligt. Däremot var jag väldigt trött och torr i huden innan de kom på att jag hade problem med sköldkörteln. När jag väl fått rätt dos Levaxin så mådde jag toppen igen.

• emelielj

Capa: om du är inne på mina favoriter, och klickar på knappen uppe i högra hörnet så borde du kunna bläddra mellan olika trådar m.m :) om du har samma som jag har iaf men jag tycker att du borde ha det!

• Isola80

Sugen man blev på sushi nu då... min bästa restaurang ligger på järntorget och heter sendai-suschi. Dit går jag en gång i veckan...

• ciccile
    Jenric skrev 2011-02-24 10:53:09 följande:
    Hej, får man vara med här? Verkar vara en trevlig tråd!

Jag är i vecka 16+0 idag Glad Jag är 30 år och bor med min man på Hisingen.

Capa: såg att du hade tagit prov för sköldkörteln. Jag fick veta ca 1,5 år innan jag blev gravid att min sköldkörtel producerade för lite hormon, så jag äter en Levaxin-tablett om dagen. Under graviditeten är det vanligt att man får öka dosen, och jag har nu gått från 75 mikrogram till 100. Tar nya prov med 4-6 veckors mellanrum så att de ser att dosen är lagom. Det är vanligare än man tror, och jag har det i släkten. Men det är inte farligt. Däremot var jag väldigt trött och torr i huden innan de kom på att jag hade problem med sköldkörteln. När jag väl fått rätt dos Levaxin så mådde jag toppen igen.
    Klart du får vara med här Skäms

Trevligt med en till som bor på Hisingen, majoriteten verkar bo i Partile...
  • Greta
    Capa skrev 2011-02-24 08:02:45 följande:
    Ojj, det låter som en bra sushi-ställe om t.o.m japaner vallfärdar dit hihi
    Kul att du har ul 22 mars, jag har 23 Skrattande Ska ni ta reda på könet??
    Jag har också RUL den 23 mars Glad Vilken tid har du? Vi ska ta reda på könet. Ska vänta tills efter RUL och se om dom säger det då - annars bokar jag en tid.
  • ciccile
    emelielj skrev 2011-02-24 11:04:27 följande:
    Capa: om du är inne på mina favoriter, och klickar på knappen uppe i högra hörnet så borde du kunna bläddra mellan olika trådar m.m :) om du har samma som jag har iaf men jag tycker att du borde ha det!
    Nu förstod tom jag hur appen fungerade, men visserligen så läser inte jag så många trådar...
  • Greta

Jag är på suschi Tungan ute

Jag har också ett förslag för oss som vill fortsätta hålla kontakten, träffas och fika och t o m gå på gravidyoga. Det är att vi skapar en hemsida där vi lägger ut våra riktiga identiteter med bild och en kort liten infotext. Det skulle göra det hela ännu roligare och defenitivt personligare. Hemsidan kan man lösenordsskydda så att endast behöriga får tillträde. Vad säger ni, vilka är på? Alla behöver ju naturligtvis inte vara intresserade utan vi kan starta den även om vi bara blir en liten grupp. Jag kan vara ansvarig för sidan.

Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011