• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • Greta
    Devotion skrev 2011-04-11 12:14:20 följande:
    Jag köpte faktiskt alkoholfri öl i helgen!! Såå gott att dricka något annat än vatten! Blir nog fler sådana i sommar!! Mmm...
    Ja det kan jag tänka mig. Det finns några goa mousserande vin på systemet. Ett vitt som var riktigt gott. Kommer inte ihåg vad det hette nu, men jag återkommer nästa gång Glad
  • Fru R

Tar gärna tips på viner!
    Nu blev jag sugen på de ölen som står i kylen och bara väntar på att jag ska komma hem!

~ Alicia 26/2-08 ~
  • Capa
    Greta skrev 2011-04-11 12:37:42 följande:
    Ja det kan jag tänka mig. Det finns några goa mousserande vin på systemet. Ett vitt som var riktigt gott. Kommer inte ihåg vad det hette nu, men jag återkommer nästa gång Glad
    Måste passa på att fråga dig då vi ändå går hos samma bm ju Flört
    När du ska dit nästa gång, ska du träffa bm OCH ta prover??
    Jag minns inte om jag bara skulle ta prover eller om jag skulle träffa bm med...... Skäms
  • TantKerstin
    Fru R skrev 2011-04-11 09:03:33 följande:
    Det låter som om ni alla har haft en bra helg! Visst har vädret varit helt underbart, men ändå sitter man inne på sitt kontor nu... Suck! Får trösta mig med att jag får gå hem tidigt.

Haha, jag har faktiskt fastnat lite i bubbleshot får jag erkänna. Lite stolt dock för jag finna med på top-listan!! Slå det om ni kan!

Vill också titta på bebisgrejer, Capa du får tipsa om några sidor.

Godmorgon tjejer!
    Varför blir jag inte förvånad över att du är med på topplistan?

Capa: Det var en riktigt fin spjälsäng! Det kommer bli toksnyggt med sänghimlen och påslakanet till.

Angående öl, sist jag var gravid så drack jag den alkoholfria från Carlsberg, fast det står att den innehåller 0,5% ändå. Är det då alkoholfritt eller finns det något annat? MIn bm gjorde mig lite förvirrad sist nämligen..
  • Fru R
    TantKerstin skrev 2011-04-11 13:54:56 följande:
    Varför blir jag inte förvånad över att du är med på topplistan?

Capa: Det var en riktigt fin spjälsäng! Det kommer bli toksnyggt med sänghimlen och påslakanet till.

Angående öl, sist jag var gravid så drack jag den alkoholfria från Carlsberg, fast det står att den innehåller 0,5% ändå. Är det då alkoholfritt eller finns det något annat? MIn bm gjorde mig lite förvirrad sist nämligen..
    Haha, jag är besatt!

Det är den Carlsbergs ölen jag dricker också. Kollar man riktigt ordentligt på en cider flaska (1,5 liter plast) så är det 0,25 i den också, och den tänker jag inte undvika. Moraltanterna får hålla sitt för sig själva.
    ~ Alicia 26/2-08 ~
  • ciccile

Jag har inte druckit öl under graviditeten utan hållt mig till mittberoende av coca cola. Fast tänkte bara, är det inte ok att dricka lätt öl? Klart om det finns alkoholfri så är väl det de bästa men tänkte bara..?

• lawendel

nu är jag tillbaka från usa. Har handlat så mycket fina bebissaker, bla bärsele, skötväska och massa söta kläder. Bebisen har börjat röra sig en del nu med..äntligen!!! och magen har ökat i storlek massor!!! hur var yogan ni som var?

• Fru R
    lawendel skrev 2011-04-11 16:45:07 följande:
    nu är jag tillbaka från usa. Har handlat så mycket fina bebissaker, bla bärsele, skötväska och massa söta kläder. Bebisen har börjat röra sig en del nu med..äntligen!!! och magen har ökat i storlek massor!!! hur var yogan ni som var?
    Välkommen tillbaka! Hoppas du hade en bra semester och va härligt att du köpt massa saker! Lite avis e jag allt.   Och bök i magen också! Gött.

Här hemma har Alicia kräkts ett par gånger, så det är bara underbart att känna denna lukt i hela vardagsrum. Mmmmmm..... Japp, då får man väl se om man blir sjuk själv. Hoppas verkligen inte det!
    ~ Alicia 26/2-08 ~
  • Blondie82
    lawendel skrev 2011-04-11 16:45:07 följande:
    Åh vad härligt det låter med att handla massa saker i usa. Blir extra roligt då :) Hur har ni haft det?? Hoppas du mått bra under hela resan och att allt varit toppen! Yogan är bra. Har själv bara varit med en gång och det tar nog någon gång till innan man kommer in i rätta andningen. Men det var väldigt skönt för man blev avslappnad efteråt Glad
  • Liisaan

Hej alla! Vart på mvc idag och en busig bebis ville inte vara med när vi skulle lyssna på hjärtat allt man hörde var sparkar men tillslut fick vi höra :) blodsocker bra, blodtrycket börjar äntligen gå upp och järnvärdet har sjunkit lite, tur vi har jordgubbssässongen framför oss då det är mkt järn i bubbarna :) glömde mäta magen pga det tog sån tid med att hitta hjärtljuden så det blir nästa gång ist :) tog även blodgruppen denna gången :) nästa gång är jag i v 28! Det går så snabbt!! :)

Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011