• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • Fru R

Det låter som om ni alla har haft en bra helg! Visst har vädret varit helt underbart, men ändå sitter man inne på sitt kontor nu... Suck! Får trösta mig med att jag får gå hem tidigt.

Haha, jag har faktiskt fastnat lite i bubbleshot får jag erkänna. Lite stolt dock för jag finna med på top-listan!! Slå det om ni kan!

Vill också titta på bebisgrejer, Capa du får tipsa om några sidor.

Godmorgon tjejer!

~ Alicia 26/2-08 ~
  • Jenric

Jättefin säng, Capa!! Och med den fina sänghimmeln på sen... superfint! Er lilla krabat kommer sova som en prins Glad (det var en pojke ni skulle få va?)

Sådana här vårdagar saknar jag (som gammal hästtjej) stallet och hästlukten... (inte så mycket allt hästhår som de fäller nu, som har en förmåga att flyga in i munnen Tungan ute). Men tänk att sitta upp på en snäll gammal pålle och skritta sakta ut i skogen en dag som denna - istället för att sitta på kontoret... Drömmer *drömmer mig bort*

• Blondie82

Underbar spjälsäng Capa!! Påminner lite om Trollsängen jag spanat in mig på men denna var nog snäppet lite gulligare Flört

JenJen: Nu gjorde du  mig sugen på att åka till stallet också! Saknar min lilla häst väldigt mycket vissa dagar. Närjag flyttade till Göteborg för att studera kom vi fram till att det inte gick att ha honom kvar då även min allergi blev värre. Så vi var tvugna att sälja honom Rynkar på näsan Klart han har det bättre nu när han blir riden varje dag men man saknar ju honom ändå. Som tur var hittade vi ett toppenhem till honom!

Verkar som att jag blir med skötbord i kväll Skrattande. Hade fastnat för ett Leksvik skötbord från IKEA men samtidigt har jag letat vidare då jag vill ha ett vitt istället för träfärgat. Men nu hittade jag ett begagnat billit på blocket så jag tänkte att det kanske går att måla om den till vitt istället! Man köper ju inte gärna något helt nytt för 1400 för att slipa ner och måla om. Vet bara inte vart jag skall ställa allt för att ha det nere i lägenheten ökar bara längtan mer och mer hela tiden, samtidigt som förrådet är fullt nu Flört

• inda

Shoppingen har kommit igång ser jag : ) har också börjat kika allt mer men avvaktar till helgen sen är det fritt fram, "jippi".

Blondie83: ska in till stan en sväng på torsdag efter jobbet. Kanske en fika?

• Blondie82
    inda skrev 2011-04-11 09:58:08 följande:
    Shoppingen har kommit igång ser jag : ) har också börjat kika allt mer men avvaktar till helgen sen är det fritt fram, "jippi".

Blondie83: ska in till stan en sväng på torsdag efter jobbet. Kanske en fika?
    Haha gör inget när du säger fel åt det hållet Tungan ute. Hade gärna tagit en fika men torsdagar är lite tigth att hinna med för yogan är klockan 17. Men om du är inne i stan någon annan eftermiddag så är det bara att säga till! Samma för alla er andra om ni är fikasugna Glad
  • Devotion

Jag köpte faktiskt alkoholfri öl i helgen!! Såå gott att dricka något annat än vatten! Blir nog fler sådana i sommar!! Mmm...

• Blondie82

Själv har jag hittat ett supergott alkoholfritt jordgubbsvin på systemet! Smakar dock mer som cider typ så en hel del iskalla såna glas lär det nog slinka ner i sommar :)

Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011