• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • TantKerstin
    Blondie: Oj vilken snurrsnurrläkare, men budskapet verkade ju ändå gå fram med tanke på att du blev sjukskriven och att han skrev rätt i papprerna. Skönt att du kan vara hemma o ta det lugnt nu.. gå ner o köpa dig en mangorajasallad titt som tätt när suget kommer, se lite på våra bästa år Ska joina dig i sommar  när jag gå på graviditetspenning som det så fint heter numer

Capa: Wow vilken fin sänghimmel! *vill ha* Vad är det för säng du har hittat?

Humlan: Hoppas dom skämmer bort dig ordentligt nu; frukost på sängen, fotmassage och allt sånt en gravid kvinna borde få

Liisaan: Nu börjar det klia i mina fingrar, jag vill också gå igenom alla gamla bebissaker!! Gött att ni fick vagnen också, såna saker är alltid uppskattade!

Hemmafika låter bra, och just det att man kan samla ungarna i en hög (höll jag på säga) och inte behöver stressa upp sig över andra besökare när någon börjar skrika etc..

Åh vilket underbart väder det var idag! Både jag o Alexander har fått röda kinder efter vår stund på lekplatsen Solig
  • L86

Hoppas ni alla har en bra helg! Jag är uppe hos mina föräldrar och blir ompysslad :) Blondie: blev det nån spjälsäng? :)

• Blondie82
    L86 skrev 2011-04-10 10:15:36 följande:
    Hoppas ni alla har en bra helg! Jag är uppe hos mina föräldrar och blir ompysslad :) Blondie: blev det nån spjälsäng? :)
    Nej inte inhandlad men det är bestämt att det blir en Troll säng Skrattande får åka och köpa den någon gång när någon vänlig skäl med bil har lust att köra (blir nog i påskveckan när mina föräldrar kommer på besök!!) Måste vara härligt att vara hemma och bli ompysslad lite Glad har det gått bra med fogarna på resan??

Skall bli riktigt kul att träffa föräldrarna igen, de har ju inte sett mig "med magen" mer än på kort så det skall bli roligt att se deras reaktion. Första barnbarnet så ni kan ju bara gissa hur överlyckliga de är. Samtidigt som det är något missnöjda med att vi bor så långt borta. Brukar bara bli att man åke hem på julen och en sväng på sommaren. Men jag har en känsla av att de kommer åka upp oftare till oss efter augusti Glad

Det där med fika hemma hos varandra tycker även jag låter som en toppenide. Skall bli så kul att se alla bebisar ligga i en liten hög på golvet och jollra ikapp Flört. Och på tal om fika, om det är något som är mangorajasugen eller bara vanligt fikasugen i veckan så är det bara att säga till Skrattande
  • Blondie82
    Capa skrev 2011-04-08 12:50:40 följande:
    Om jag inte svarar här på hela helgen nu så vet ni vad jag gör iaf Flört
    Inte ett inlägg från Capa på hela helgen... kan det tänkas att hon sitter och spelar bubbelshooter Tungan ute
  • Capa
    Blondie82 skrev 2011-04-10 15:41:52 följande:
    Inte ett inlägg från Capa på hela helgen... kan det tänkas att hon sitter och spelar bubbelshooter Tungan ute
    Hahaha, nääää tyvärr inte!! Daniel fick bända loss mig från datan till slut Flört haha
    Vi har varit nere i Malmö i helgen bl.a på dop. Igår träffade vi mina gamla vapendragare från gymnasiet och gick ut och åt plankstek mmmm så gottigt alltså!!
     Alla drack vin och öl utom lilla jag förstås som fick lyxa med cola haha Men kul var det, även om man fick leka fylletaxi när det var dags att åka hem.....
    Tillbaka i goa götet idag iaf Skrattande

Hoppas ni alla haft en uuuunderbar helg!!
  • emelielj
    Capa skrev 2011-04-10 18:04:57 följande:
    Hahaha, nääää tyvärr inte!! Daniel fick bända loss mig från datan till slut Flört haha
    Vi har varit nere i Malmö i helgen bl.a på dop. Igår träffade vi mina gamla vapendragare från gymnasiet och gick ut och åt plankstek mmmm så gottigt alltså!!
     Alla drack vin och öl utom lilla jag förstås som fick lyxa med cola haha Men kul var det, även om man fick leka fylletaxi när det var dags att åka hem.....
    Tillbaka i goa götet idag iaf Skrattande

Hoppas ni alla haft en uuuunderbar helg!!
    Mmm jag har varit sugen på plankstek i evigheter!! Får nöja mig med gårdagens kyckling här hemma, men jag klagar inte då det var hur gott som helst!
    Idag har jag haft ont i sidan av högra höftbenet hela dagen, det är nog ingen fara, som med allt annat :P
    Men obehagligt är det!

Alla mina kompisar var ute igår och röjde stan och jag var megasugen på att hänga med, speciellt när det var så fint vänder med! Men med min trötthet hade jag somnat på vägen dit. ska erkänna att jag var väldigt sugen på både en cigg och öl på uteservering i solen! Annars saknar jag inte ciggaretterna alls, känns bara skönt!
  • Capa
    emelielj skrev 2011-04-10 18:40:45 följande:
    Mmm jag har varit sugen på plankstek i evigheter!! Får nöja mig med gårdagens kyckling här hemma, men jag klagar inte då det var hur gott som helst!
    Idag har jag haft ont i sidan av högra höftbenet hela dagen, det är nog ingen fara, som med allt annat :P
    Men obehagligt är det!

Alla mina kompisar var ute igår och röjde stan och jag var megasugen på att hänga med, speciellt när det var så fint vänder med! Men med min trötthet hade jag somnat på vägen dit. ska erkänna att jag var väldigt sugen på både en cigg och öl på uteservering i solen! Annars saknar jag inte ciggaretterna alls, känns bara skönt!
    Ciggen känner jag inget sug efter alls faktiskt (slutade röka förra sommaren), men ölen ja........ Satt och sniffade på Daniels ölglas i lördags när vi satt på en uteservering i malmö och njöt. Luktade såååå goooott att jag nog får köpa alkoholfri öl iaf för att stilla begäret Tungan ute haha
    TantKerstin skrev 2011-04-09 21:57:06 följande:
    Det är allt från nätet haha Gör nog inget annat än att sitta och titta runt på babysaker Tungan ute Hittade en vit spjälsäng från jollyroom som vi båda föll för;
  • emelielj
    Capa skrev 2011-04-11 07:58:25 följande:
    Ciggen känner jag inget sug efter alls faktiskt (slutade röka förra sommaren), men ölen ja........ Satt och sniffade på Daniels ölglas i lördags när vi satt på en uteservering i malmö och njöt. Luktade såååå goooott att jag nog får köpa alkoholfri öl iaf för att stilla begäret Tungan ute haha
    TantKerstin skrev 2011-04-09 21:57:06 följande:
    Det är allt från nätet haha Gör nog inget annat än att sitta och titta runt på babysaker Tungan ute Hittade en vit spjälsäng från jollyroom som vi båda föll för;
    Ja jag ska köpa möbler till min balkong och nån lakoholfri öl och smutta på i veckan när det är sol tror jag!
    Jo det är väl lättare när man inte har rökt på nåt år. Jag slutade såfort jag plussade och det är ju 22-23 veckor sen nu, det är bara när jag sitter ute i solen på nån uteservering det smyger lite!
Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011