• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • stoltcissi

capa: uch kräktes du utav dem ucha då.. ja har  mer sånt illamående som sitter smygandes liksom.. ej att man kan kräkas men allmänt irriterande...

ucha på tal om saker.. ja måste ba klaga av mig.. ja e ju ensamstående.. o bor ensam o har en liten 2a ja bor i..
    min äldsta son får ju de mindre då ja o bebis får de större rummet
    dock så måste jag flytta ut min soffa för annars blir de för trångt för han i hans rum.. så jag ENSAM utan kunna känna nån stark person som kan hjlpa mig..
    har kommit halvvägs.. känns lagom lätt när ja e ändå e så långt ggn...
    kan de skada för bebis att ja an´stränger mig så?

• Greta
    stoltcissi skrev 2011-05-11 13:41:09 följande:
    capa: uch kräktes du utav dem ucha då.. ja har  mer sånt illamående som sitter smygandes liksom.. ej att man kan kräkas men allmänt irriterande...

ucha på tal om saker.. ja måste ba klaga av mig.. ja e ju ensamstående.. o bor ensam o har en liten 2a ja bor i..
    min äldsta son får ju de mindre då ja o bebis får de större rummet
    dock så måste jag flytta ut min soffa för annars blir de för trångt för han i hans rum.. så jag ENSAM utan kunna känna nån stark person som kan hjlpa mig..
    har kommit halvvägs.. känns lagom lätt när ja e ändå e så långt ggn...
    kan de skada för bebis att ja an´stränger mig så?
    Det är nog ingen fara med bebisen. Ta det lugnt med ryggen bara och se till så att du lyfter rätt.
  • Ayla1983

Jag är gärna med på ~~♥~~BF-listan~~♥~~

• Sippann79
    stoltcissi skrev 2011-05-11 11:08:24 följande:
    e det nån mer än ja som tar niferex o mår illa när man tar dem?
    Har ätit Niferex sen första besöket hos BM i januari. Hade problem med att få ned dem i början, men nu går det bra. Äckliga är de dock. Men jag är nog så illa tvungen att ta dem, äter två om dan för att järnvärdet skall ligga hyfsat. Men magen blir ju sådär av dem.....Obestämd
  • Fru R

stoltcissi: akta så du inte skadar ryggen bara!

Ayla1983 skrev 2011-05-11 14:33:12 följande:
    Välkommen!!

Ang Niferexen så blev jag inte illamående eller kräktes av den, men jag blev extremt hård i magen. Bytte över till en annan tablett som finns, men jag minns bara inte namnet. Obestämd

Själv fick jag just veta att jag vunnit en BabyBjörn retro bärsele i en tävling på FB. Gud så kul!
    ~ Alicia 26/2-08 ~
  • Blondie82
    Fru R skrev 2011-05-11 16:16:55 följande:
    Själv fick jag just veta att jag vunnit en BabyBjörn retro bärsele i en tävling på FB. Gud så kul!
    Grattis!! Kul att vinna något sånt Glad Själv "ropade" jag in en BB active på tradera för 500 kr så den har kommit med posten idag, ligger nere på Coop konsum precis över gatan så gissa om jag är ivrig över att Jonas skall komma hem och gå och hämta den Skrattande. Vågar själv inte ta mig utanför dörren idag Rynkar på näsan har haft så himla täta sd hela dagen, eller ja sen i går kväll rättare sagt så jag vågar knappt andas. Det är ju rädlan för att något skall hända som gör att man blir orolig... Man blir ju lätt kluven också när ens BM säger att man skall kolla upp det så fort det blir tätt och regelbundet samtidigt som läkarna inne på ANT bara tittar på en och undrar vad man gör där och menar på att detta är något "man bara får leva med". Har insett att jag blivit värdelös på att fatta beslut och det är med att besluta när det är läge att åka in är sjukt jobbigt!
  • stoltcissi
    Greta skrev 2011-05-11 14:16:54 följande:
    Det är nog ingen fara med bebisen. Ta det lugnt med ryggen bara och se till så att du lyfter rätt.
    blev ja fick flytta tillbaka soffan o ge upp gråtandes o massa sd o ont i ryggen
    Sippann79 skrev 2011-05-11 15:48:57 följande:
    Har ätit Niferex sen första besöket hos BM i januari. Hade problem med att få ned dem i början, men nu går det bra. Äckliga är de dock. Men jag är nog så illa tvungen att ta dem, äter två om dan för att järnvärdet skall ligga hyfsat. Men magen blir ju sådär av dem.....Obestämd
    o ja de e ju svinäckliga tar varannan dag ucha 2 st om dagen. inte avis på dig.. o ja känner igen de där me magen
    stoltcissi: akta så du inte skadar ryggen bara!

Välkommen!!

Ang Niferexen så blev jag inte illamående eller kräktes av den, men jag blev extremt hård i magen. Bytte över till en annan tablett som finns, men jag minns bara inte namnet. Obestämd

för sent.. har ganska ont i ryggen nu.. o massa sammandragningar..  ja blev de i börrjan hård i magen... men nu när ja tar varannan dag så funkar de.. förutom ja mår illa
    grattis till bärselen
  • Devotion

Fru R: Grattis!!!

Ang niferex så äter jag också dem. Förut en om dagen men nu sist var värdena så bra att det räcker varannan till var tredje dag! Jag mår inte så dåligt av dem, men man mår ju bättre i magen ju mer sällan man kan ta dem...

• Capa
    Devotion skrev 2011-05-11 18:00:51 följande:
    Fru R: Grattis!!!

Ang niferex så äter jag också dem. Förut en om dagen men nu sist var värdena så bra att det räcker varannan till var tredje dag! Jag mår inte så dåligt av dem, men man mår ju bättre i magen ju mer sällan man kan ta dem...
    Kanske skulle pröva att ta dom varannan dag då... hmm..... måste ju va bättre än att inte ta någon alls som jag gör nu. Är sjukt trött nonstop, lär somna imorgon på vilan utan problem annars ju haha Hör du nåt snarkande kommer det från mig Flört
    stoltcissi skrev 2011-05-11 17:39:10 följande:
    blev ja fick flytta tillbaka soffan o ge upp gråtandes o massa sd o ont i ryggen
    Sippann79 skrev 2011-05-11 15:48:57 följande:
    o ja de e ju svinäckliga tar varannan dag ucha 2 st om dagen. inte avis på dig.. o ja känner igen de där me magenför sent.. har ganska ont i ryggen nu.. o massa sammandragningar..  ja blev de i börrjan hård i magen... men nu när ja tar varannan dag så funkar de.. förutom ja mår illa
    grattis till bärselen
    Nämen ojj, hur är det med magen nu?? Ta inte i så du får så ont!! Har du ingen granne som kan hjälpa dig då?? Förvånad
    Blondie82 skrev 2011-05-11 16:54:25 följande:
    Grattis!! Kul att vinna något sånt Glad Själv "ropade" jag in en BB active på tradera för 500 kr så den har kommit med posten idag, ligger nere på Coop konsum precis över gatan så gissa om jag är ivrig över att Jonas skall komma hem och gå och hämta den Skrattande. Vågar själv inte ta mig utanför dörren idag Rynkar på näsan har haft så himla täta sd hela dagen, eller ja sen i går kväll rättare sagt så jag vågar knappt andas. Det är ju rädlan för att något skall hända som gör att man blir orolig... Man blir ju lätt kluven också när ens BM säger att man skall kolla upp det så fort det blir tätt och regelbundet samtidigt som läkarna inne på ANT bara tittar på en och undrar vad man gör där och menar på att detta är något "man bara får leva med". Har insett att jag blivit värdelös på att fatta beslut och det är med att besluta när det är läge att åka in är sjukt jobbigt!
    Hahaha, vi kanske slogs om den då Flört
    stoltcissi: akta så du inte skadar ryggen bara!Välkommen!!

HIhi, jag såg det på fb, har svarat dig där men grattis än en gång då!! Ut o köp en lott nu med vettja och dra hem stoooorvinsten!! Sen blir det gratis mangoraja för oss andra va!!?? Flört
    Ayla1983 skrev 2011-05-11 14:33:12 följande:
    Ok, lägger in dig :D
  • TantKerstin
    Fru R: Grattis x 2!!!! Vad härligt med en liten systerdotter Man längtar ju ännu mer efter sin egna lilla bebis när man ser andra små goingar. Härligt med bärselen också..!

Ayla: Hejhej! Välkommen Var i stan bor du?

stoltcissi: Ta det lugnt nu! Det är bättre om du ber någon om hjälp, man får vara aktsam om sig själv..

Åhh..mangoraja, har fortfarande inte testat det, men har kvar suget..

Haha..jag tror jag är den enda här som faktiskt gillar mina Niferex Min mage funkar kanon av dem och lite illa mår jag men inte speciellt farligt (tar dem på kvällen innan jag går och lägger mig).

Återgår till mina böcker nu, har examination i kliniska färdigheter imon och jag är NERVÖS Skrikandes
Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011