• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • stoltcissi

aha shit då missuppfattade jag.. hmm..
    oo så bokar ni fika på en dag ja har fullt upp ...:( hoppas ni får en bra fika iaf..

• Liisaan

Hur går det för dig jenjen? Antar att du är inne på förlossningen eller att du är hemma men har föööör ont för att skriva här ;) vi kom hem idag och det har gått kanon, han sover och äter och myser :) fortfarande namnlös men är nog en Melvin :) Kevin och Leon är dom andra alternativen :) tänkte på en sak till er som ännu inte fött, jag födde första på östra och denna på mölndal, ville fött på östra igen men det var som sagt fullt, är väääääldigt GLAD att det var fullt på östra och ska ja föda igen så är det mölndal jag ska till! Personalen är underbar! Min bm jag hade var helt fantastisk! Så jag rekomenderar verkligen mölndal! :)

• juliaa

Jag tror nog att jenjen80 ligger och gossar med bebis nu el hoppas hoppas.
    Ego: själv har jag hållit på och matat byt blöja i 2 timmar och Lill skruttan blir inte riktigt nöjd men nu verkar det som hon somnat hoppas hon inte vaknar direkt jag lagt henne ner.

• Capa

Sedan 4 igår har jag haft småvärkar, har hållt i sig hela natten med. Brukar vanligtvis släppa när jag väl somnat men nu har jag vaknat av smärtan men ändå lyckats somna om när det släpper. Kan det va nåt på G NU då??!!
    Haha, tänker att om det inte händer idag kanske det är ett tecken på att det är nära iaf, 5 dgr till BF så kanske ger lillkillen med sig snart o trycker på för kung o fosterland Tungan ute

Greta, Den jädrans slemproppen gillar jag inte för 5 öre!! Minns inte att jag "tappade" min med L men denna gången började den lossna för 3 veckor sedan. För lite mer än en vecka sedan kom det 2 st blodiga klumpar men fortfarande ingen bebis. Ang din mensvärk och spända mage låter det bara som din livmoder tränar sig inför förlossningen. Så har jag också haft det ett väldans bra tag..... MEN jag kan trösta dig med att man behöver absolut inte ha känningar innan utan plötsligt händer det helt enkelt!! Sen kan det ju absolut vara på G för dig (vilket jag självklart hoppas) Flört Alla är vi ju så olika!! Jag har gått med onda förvärkar ett väldans bra tag nu och ingen bebis här inte, hade hellre haft det helt symtomfritt sen bara tjoff är det dags haha
    MEN jag kan LOVA dig att när det väl är dags kommer du ha så ont att du omöjligt kan låta bli att känna det. Så sov du gott, du lär inte missa när bebisen vill ut, men hade varit himla fräckt om din lille kommer på sin BF, bara 1 dag kvar nu ju, kom igen bebiiiiis!! Baby 

Liisan,  Vilka söta namn ni väljer mellan Glad Tycker det är himla kul att du lägger upp massa kort på fb med, jag sitter här och ojjar mig över vartenda hur söt han är!! Har du landat hemma nu som tvåbarnsmamma??

Hejjar som tusan på Jenjen, men jag tror nog hon ligger och gosar med en liten skönhet nu. Inte aaaalls avundsjuk Drömmer

• Liisaan

Nääe capa nu får det vara nog! Nu får han bestämma sig! Antingen kommer han ut nu ellerså låter han dig vila några dagar och kommer ut snart. Gissar på att han kommer att komma med rakertfart när det väl är dags iaf :) liite har jag landat men inte helt, dom har skämt bort mig dom små och har vart jättelugnt hittils! Så snart smäller det väl hehe :)

• Fru R

hej tjejer. Får läsa in mig sedan, har haft en hemsk natt. Är så trött så ögonen går i kors...

Heje Jenjen!!

~ Alicia 26/2-08 ~
  • Jelli

Håller också tummarna för att jenjen gosar bebis. Capa, nu kanske det är på gång på riktigt. Hoppas. Jag har två veckor kvar men har sedan början känt mig övertygad om att hon kommer minst en vecka tidigare. Börjar inse att det är väldigt dumt att tänka så. Kommer bli väldigt långa veckor om hon bestämmer sig för att vara kvar.

• Jenric

Uppdatering: ingen bebis än tyvärr. Åkte in igen igår vid 23.30. Hade haft värkar nästan 24 h... först 2-3 min, sen 5-6 min på kvällen. Gjorde ctg igen, som visade att bebis mår bra och att jag har långa (onda) värkar, men glesa, och de t hade dessvärre inte öppnat sig mer. Blev erbjuden att sova över med morfin för att få vila lite, alt. få två tabl. Citodon och åka hem och vila. Det sista kändes bättre så nu har vi sovit 2+2+4 timmar. Bara vaknat av ett par värkar men skönt att få vila lite. Får se vad som händer idag. Mår ok ändå, men det är segt... BM var dock ganska säker på att det skulle komma igång snart...

Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011