• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • Capa
    VildVittra skrev 2011-03-23 12:08:44 följande:
    Men hade ingen aaaaning on Emmakliniken ju.
    Kanske ska byta dit då.

Ska googla dem så jag fattar vart det ligger =)
    http://www.emmaultraljudsklinik.se/ Efter vecka 26 har dom dessutom så man kan göra 3d/4d ultraljud vilka är skithäftiga!! Min syster gjorde det och det var som o titta på ett svartvitt fotografi av bebisen. Dessutom fick hon allt på CD så det är ju ett måste för mig iaf, dock kostar det lite men det kan det ju va värt Glad
  • Fru R

Liisaa: tråkigt med sjukskrivning, men som du säger, bättre sjukskriven nu än få men för livet. Ska själv också träffa läkare ang deltidssjukskrivning för fogar, men de bara flyttar fram min tid hela tiden. Två veckor kvar nu och den var bokad till igår... Vet inte om jag orkar, inte för att jag har något val.

NicholasMamma: oj, så länge som till v 26?? Hade jag bestämt mig för att ta reda på kön så hade jag nog inte ha tålamodet att vänta så länge.

Har vi sagt något om plats att träffas på sönda? *kliar mig i huvudet och kollar febrilt bakåt i tråden*

~ Alicia 26/2-08 ~
  • Greta

Pratade precis med en av mina bästa kompisar som födde en liten tjej i söndags. Det hade tydligen varit en raketförlossning som hade tagit 40 min från att dom hade kommit in. Hon hade fått hoppa upp på britsen och börja krysta direkt eftersom hon var helt öppen. Det hela hade varit lite chockartat men ändå gått väldigt bra. Liiite skrämmande är det ju att det ska gå så fort.

• Fru R
    Greta skrev 2011-03-23 14:00:56 följande:
    Pratade precis med en av mina bästa kompisar som födde en liten tjej i söndags. Det hade tydligen varit en raketförlossning som hade tagit 40 min från att dom hade kommit in. Hon hade fått hoppa upp på britsen och börja krysta direkt eftersom hon var helt öppen. Det hela hade varit lite chockartat men ändå gått väldigt bra. Liiite skrämmande är det ju att det ska gå så fort.
    Jag hann var inne i 1 timme och 21 minuter från det att vi parkerade på vändplatsen!

Men va bra att allt gick bra för henne, och nu har du en liten du kan snuffsa på också!
    ~ Alicia 26/2-08 ~
  • Blondie82
    Greta skrev 2011-03-23 14:00:56 följande:
    Skönt att det gick bra Glad tänk nu har du en liten att gosa med i väntan på din egen {#emotions_dlg.flower}

Angående fikan så har vi inte sagt någon plats ännu.  Men skall vi säga någon stans i centrum, ex där gänget sågs sist vid lejontrappan vid brunsparken??
  • Greta

Ja det är roligt med bebisar i väntan på sin egen. I maj ska en annan bästis också ha barn så det blir roligt för oss alla tre Glad

• Blondie82
    Greta skrev 2011-03-23 16:03:26 följande:
    Ja det är roligt med bebisar i väntan på sin egen. I maj ska en annan bästis också ha barn så det blir roligt för oss alla tre Glad
    Kul att dela mammaledigheten med sina bästisar Glad
  • Capa

Sådär, nu är jag hemma igen. Ultraljudet gick jättebra, fick en jättego bm som var jättetydlig och rolig. Jag frågade om man fick veta könet och visst fick vi det om vi ville och om hon kunde se. Hon satta apparaten där och lät oss gissa haha. Så jag får väl följa trenden här och lägga in mig på pojklistan,, en liten lillebror helt enkelt Solig
    BF 21 aug hihi

• VildVittra

Äntligen är mannen hemma och har fixat vår UL bild från i går.

Söt är den vad det än är =)
    Nicholas 11 juli -04, Isabella 9 april -10, Mini BF 18 aug 2011
  • Greta
    Capa skrev 2011-03-23 16:52:14 följande:
    Sådär, nu är jag hemma igen. Ultraljudet gick jättebra, fick en jättego bm som var jättetydlig och rolig. Jag frågade om man fick veta könet och visst fick vi det om vi ville och om hon kunde se. Hon satta apparaten där och lät oss gissa haha. Så jag får väl följa trenden här och lägga in mig på pojklistan,, en liten lillebror helt enkelt Solig
    BF 21 aug hihi
    Grattis vad roligt! Då har du snart en av varje Glad

Var det väldigt tydligt att det var en pojke? Hade man kunnat missa det? Det är lättare att se att det är en pojke än en flicka sa BM till mig. En flicka kan man gissa sig till för att man inte ser någon alls där. Men det känns ju lite diffust när det handlar om uteslutningsmetoden.   
Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011