• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • Jenric

Jag vill oxå se bild Capa :) Och idag får vi veta om vår hyresvärd kan hjälpa oss att få flytta till annan lgh... hoppas hoppas hoppas...

• lillahumla84

Vill säga grattis till alla som gjort Rul och det är så mysigt att få se era små änglar ni har i magen. Själv har jag 6 dagar kvar tills det är min tur Flört

Sen vill jag passa på att säga att de är himla kul att se så många som ska med och fika nu på söndag.
    Vad sägs om att vi möts vid Lejontrappan den här gången med? Tyckte de lätt som en bra plats att mötas på.

• Jenric

Så fin! Man ser ju rätt bra ändå tycker jag. Vår tjej envisades med att ha händerna för ansiktet när det var dags för kort, haha.

• Capa
    Jenric skrev 2011-03-24 07:35:28 följande:
    Så fin! Man ser ju rätt bra ändå tycker jag. Vår tjej envisades med att ha händerna för ansiktet när det var dags för kort, haha.

Haha som en riktig liten tjej vägrade hon vara med på kort, så sött Glad Känns så skönt att allt var okej bara, jisses så nervös jag var innan att nåt skulle vara galet, phuu skönt att ha det överstökat nu!!
    Håller alla fingrar och tår att ni får glada besked från hyresvärden idag!!

lillahumla84 skrev 2011-03-24 07:34:49 följande:
    Vill säga grattis till alla som gjort Rul och det är så mysigt att få se era små änglar ni har i magen. Själv har jag 6 dagar kvar tills det är min tur Flört

Sen vill jag passa på att säga att de är himla kul att se så många som ska med och fika nu på söndag.
    Vad sägs om att vi möts vid Lejontrappan den här gången med? Tyckte de lätt som en bra plats att mötas på.

6 dgr kvar, det kommer gå undan hihi Ska ni ta reda på könet??
    För min del går det bra med Lejontrappan, en liten malmöit som jag vet faktiskt var den ligger ju hihi

Vad kostar det att parkera i nordstan, nån som vet?? Det är typ enda parkeringen jag hittar till haha

• lillahumla84
    Jenric skrev 2011-03-24 07:32:23 följande:
    Jag vill oxå se bild Capa :) Och idag får vi veta om vår hyresvärd kan hjälpa oss att få flytta till annan lgh... hoppas hoppas hoppas...
    Håller tummarna för er. Hoppas din man mår bättre? Hade ju vart himla skönt för er om ni kan flytta ganska snart innan lillan tittar ut Glad
  • lillahumla84
    Capa skrev 2011-03-24 07:42:07 följande:

Haha som en riktig liten tjej vägrade hon vara med på kort, så sött Glad Känns så skönt att allt var okej bara, jisses så nervös jag var innan att nåt skulle vara galet, phuu skönt att ha det överstökat nu!!
    Håller alla fingrar och tår att ni får glada besked från hyresvärden idag!!

lillahumla84 skrev 2011-03-24 07:34:49 följande:

6 dgr kvar, det kommer gå undan hihi Ska ni ta reda på könet??
    För min del går det bra med Lejontrappan, en liten malmöit som jag vet faktiskt var den ligger ju hihi

Vad kostar det att parkera i nordstan, nån som vet?? Det är typ enda parkeringen jag hittar till haha

Ja jag har lyckats övertala Chrille till att gå med på de den här gången , då han fick som han ville med sitt första barn. Sen så är jag ju så otroligt nyfiken så jag hoppas verkligen att den vill visa sig Flört

Det är ganska dyrt att parkera där. per påbörjad 60 min period kostar det 16kr
    Ja men precis, tror alla hittar till Lejontrappan ganska lätt med
  • Fru R

Capa: vilken omännsklig tid du är vaken! Huga! Å andra sidan är man ju inte så jättebenägen att sova när man drömt mardrömmar. Hahah, så bra att även en "Malmöit" kan hitta till Lejontrappan. Annars får du fråga som en riktig turista... Hade varit lite kul.

Sjövildabarn: skönt att du känner dig lite lugnare! Inget kul att få ångest och sätta igång hjärnan på att man kan ha gjort något fel.

lillahumlan: 6 dagar går fort ska du se. Är det bara jag kvar sedan eller!?!?

Själv gick jag in i vecka 18 (17+0) idag och passade då på att väga mig. Har nu gått upp 4 kilo. Sånt här borde man nästan anteckna för sig själv någonstans. förra gången vägde jag mig hos BM varje gång, m,en det är ju så sällan man är där nu ju...

Solen skiner idag tjejer! Solig

~ Alicia 26/2-08 ~
  • L86
    lillahumla84 skrev 2011-03-24 07:55:17 följande:
    Ja jag har lyckats övertala Chrille till att gå med på de den här gången , då han fick som han ville med sitt första barn. Sen så är jag ju så otroligt nyfiken så jag hoppas verkligen att den vill visa sig Flört

Det är ganska dyrt att parkera där. per påbörjad 60 min period kostar det 16kr
    Ja men precis, tror alla hittar till Lejontrappan ganska lätt med
    Haha, jag hittar inte till Lejontrappan! Kommer från Uppsala från början Glad Brunnsparken vet jag såklart var det ligger, men var ligger denna trappa?
  • juliaa

Hej tjejer roligt med alla lyckade UL och alla som har sina kvar. jag har ju mitt andra på tisdag hoppas den lilla ligger bra då så dom kan kolla bf som sagt jobbigt att inte veta vilken vecka man är i samtidigt som huvudsaken är ju att bebis mår bra..
    Jag skulle gärna följa med o fika men vet inte om jag kan men ska kolla upp det.
    Hur har ni tänkt på det här med profylax kurs o så??

• Blondie82
    L86 skrev 2011-03-24 09:07:14 följande:
    Haha, jag hittar inte till Lejontrappan! Kommer från Uppsala från början Glad Brunnsparken vet jag såklart var det ligger, men var ligger denna trappa?
    Trappan ligger precis vid brunnsparken! Precis mitt emot fontänen på andra sidan vägen så är det en trappa ner mot kanalen och två stora lejonstatyer på vardera sida om trappan... du missar den inte Glad
Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011