• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • ciccile

Vart är det du läst att det inte är okej? Det som står i FASS är inte alltid det senaste och många läkemedel kan man ta även om FASS förbjuder det! Du behöver säkert inte oroa dig!

• Fru R
    sjövildabarn skrev 2011-03-23 21:33:40 följande:
    fan fan fan jag känner mig så lurad :(
    fick kramp i magen och spydde som ett djur fick åka in på akuten.
    fick medicin som dom sa var okej när man var gravid, sen såg jag på behandlingen jag skulle ta hemma en annan medicin så var den kanske inte okej...
    har jag skadat mitt foster tror ni.
    mår så dåligt över detta ångesten bara pumpar :(
    hur många får pojkar resp tjejer??
    kul
    Usch! Förstår att du är orolig, men jag kan inte tänka mig att de skulle ge dig något som du inte kan ta.Ring sjukvårdsupplysningen om du känner dig orolig, men det mesta måste man ta ganska mycket av för att det ska kunna påverkar fostret. (obs, ej läkare)

Sitter och njuuuuter av min vetekudde. Guds gåva till gravida med ryggproblem.   Kanske kan hjälpa dig också inda. Ang huggen så har jag också det ibland. Har fått höra att det antagligen är ligamenten (rättstavat??)
    Själv har jag nästan slutat fråga min bm om olika saker för jag känner att alla svar man får är att "det är fullt normalt i en graviditet."
    ~ Alicia 26/2-08 ~
  • sjövildabarn

tack tjejer nä ska nog inte oroa mig.
    läste i bipacksedeln som är med i tabletterna.

jag vill oxå veta kön.... :)))

• Capa
    Blondie82 skrev 2011-03-23 19:09:28 följande:
    Haha ja men om det någon gång skulle bli en tredje så vet du ju utan att kolla. Du känner efter vad du tror och så vet du att det blir tvärtom Flört
    Hahahaha, ja det var ingen dum teknik.... jag kan ju gissa på er som inte vet könet också så vet ni att det är det andra Flört haha Jag är en spådam som blev tappad som liten och fick allt om bakfoten hahaha
  • Capa
    sjövildabarn skrev 2011-03-23 21:33:40 följande:
    fan fan fan jag känner mig så lurad :(
    fick kramp i magen och spydde som ett djur fick åka in på akuten.
    fick medicin som dom sa var okej när man var gravid, sen såg jag på behandlingen jag skulle ta hemma en annan medicin så var den kanske inte okej...
    har jag skadat mitt foster tror ni.
    mår så dåligt över detta ångesten bara pumpar :(
    hur många får pojkar resp tjejer??
    kul
    På akuten har dom inte tillgång till alla mediciner utan där får du det som passar dig bäst just då, sen utskrivet får du det som passar då så att säga.... åhh jag och mina dumma förklaringar......
    Läs på www.fass.se Där kan du läsa om medicinen du fått. Men på akuten visste dom väl att du var gravid så jag tvivlar vääääldigt på att du fick nåt som inte va bra för bebisen.
  • Capa
    sjövildabarn skrev 2011-03-23 21:59:27 följande:
    tack tjejer nä ska nog inte oroa mig.
    läste i bipacksedeln som är med i tabletterna.

jag vill oxå veta kön.... :)))
    Haha, också scrollar jag ner och läser detta haha Skönt att det var okej Glad
  • Capa

Tack för alla grattis förresten!! Lägger in en bild senare idag i mitt galleri, kan kasta in den här med om nån vill kika?? Dock ville ju lillgrabben inte ligga still så bilderna blev inte dom bästa. Jag tror han har myror i rumpan precis som sin pappa haha

• Blondie82

Oj vad tidigt du är uppe... Har ringde klockan nyss och jag har ännu inte orkat upp utan ligger kvar i sängen med telefonen :P
    Om du inte lägger upp bilden här så säg till när den finns i ditt galleri så nyfikna jag kan gå in och titta :D

• Capa
    Blondie82 skrev 2011-03-24 06:57:11 följande:
    Oj vad tidigt du är uppe... Har ringde klockan nyss och jag har ännu inte orkat upp utan ligger kvar i sängen med telefonen :P
    Om du inte lägger upp bilden här så säg till när den finns i ditt galleri så nyfikna jag kan gå in och titta :D
    Haha, ja jag var uppe 5 imorse, kunde inte sova då jag bara drömde massa mardrömmar. Lika bra att sätta sig här istället ju Tungan ute haha

Lägger in en bild på lillebror Skrattande Bm fick in en sån himla bra närbild på ansiktet där man såg snett underifrån hela ansiktet, tyvärr vände han sig när hon skulle ta kort, detta var det bästa vi fick då han vägrade ligga still haha Hade dessutom moderkakan i bakvägg vilket förklarar varför jag kände så tidigt nu, med Leonora låg den i framvägg och störde ju Glad

Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011