• Anonym (sugaren)

attt suga på napp som vuxen

e man vuxen och gillar att ha napp i munnen(ja inte offentligt) utan hemma och inte alltid utan bara iband så verkar de som om de e hela världen,ja man e "onormal" och ett sjukt beteende. men hade man varit homosexuell och sugit på en annan mans könsorgan ja då e de fullt accepterat (inge illa menat mot homosexuella!!) bara en jämförelse. hur ser ni på saken?
     OBS!!! relaterar inte nappen till barn på något sätt,gillar bara känslan av att ha nappen i munnen.

• Svar på tråden attt suga på napp som vuxen
  • plast killen
    Anonym skrev 2011-04-10 07:53:12 följande:
    Varför måste man dela med sig av allt? Varför förväntar man sig att ens partner ska acceptera udda beteenden? Kan man inte ha nappen för sig själv, om man nu gillar den? Varför kräva acceptans? Jag skulle inte vilja ha en man som använder napp. Varför skulle jag behöva acceptera ett så  barnsligt beteende?  Varför ska man alltid acceptera allt: män vill ha blöjor, män som klär sig i kvinnokläder och nu män som använder napp.
    för att slippa smyga med de man gillar,du finns även tjejer som gillar "udda" saker och klart man vill dela de med den man e tillsammans med. tillexempel en napp. men bara för att man gillar en napp så betyder de inte automatiskt att man vill vara bebis! klaart de underlättar om man accepterar varandras beteende. förståelse och acceptans e viktigt i ett förhållande. vill du inte acceptera saker och ting så tror jag du har ett riktigt tråkigt liv! men men alltid finns de nån som stör sig på andras beteende så e de i alla trådar men  men
  • Anonym (sugaren)
    Anonym skrev 2011-04-10 07:53:12 följande:
    Varför måste man dela med sig av allt? Varför förväntar man sig att ens partner ska acceptera udda beteenden? Kan man inte ha nappen för sig själv, om man nu gillar den? Varför kräva acceptans? Jag skulle inte vilja ha en man som använder napp. Varför skulle jag behöva acceptera ett så  barnsligt beteende?  Varför ska man alltid acceptera allt: män vill ha blöjor, män som klär sig i kvinnokläder och nu män som använder napp.
    kan säga såhär, har träffat ca 200 tjejer under min livstid och har berättat/visat nappen för cirka hälften av dom och endast 2 av dom har INTE accepterat nappen men övriga har även dom haft den i munnen när vi haft sex! de säger inte lite de,många kvinnor e inte så trångsynta som vissa andra. vad e då en napp igentligen? jo en bit plast med en sugdel av latex e de så farligt? värre vore väl om man gjorde illa nån annan? så länge de inte skadar nån så tyvker jag man får gilla vad man vill. gillar även snibbar (ja bara själva plasten) och de e ju inte värre än att folk gillar latex eller gummi eller läder... MEN bara för att en snibb av plast e gjort för att hålla en blöja på plats så får många fördommar och förknippar de med barn! så länge man själv inte vill vara bäbis så e de trotts allt bara en bit plast!
  • plast killen
    Malajen1970 skrev 2011-04-10 18:21:54 följande:
    Har själv mitt namn på mina nappar.
    men då e de ingen ring på dom ju ;(
  • Malajen1970

Det är ring på de, kan lägga upp en bild på de men namnet kommer inte synas då det är mitt riktiga namn.

• plast killen

okej,men de e ingen esska ;(

• plast killen
    Malajen1970 skrev 2011-04-10 20:40:14 följande:
    Det stämmer att de inte är någon Esska, de heter Avent Freeflow.
    ser ut att vara silicon sugdel,latex e bättre ;)
Svar på tråden attt suga på napp som vuxen