• Anonym (sugaren)

attt suga på napp som vuxen

e man vuxen och gillar att ha napp i munnen(ja inte offentligt) utan hemma och inte alltid utan bara iband så verkar de som om de e hela världen,ja man e "onormal" och ett sjukt beteende. men hade man varit homosexuell och sugit på en annan mans könsorgan ja då e de fullt accepterat (inge illa menat mot homosexuella!!) bara en jämförelse. hur ser ni på saken?
     OBS!!! relaterar inte nappen till barn på något sätt,gillar bara känslan av att ha nappen i munnen.

• Svar på tråden attt suga på napp som vuxen
  • Malajen1970

tycker att det inte är någon större skillnad men det är nog silicon men är nöjd med de än de andra som jag har.

• plast killen
    Malajen1970 skrev 2011-04-10 20:50:29 följande:
    tycker att det inte är någon större skillnad men det är nog silicon men är nöjd med de än de andra som jag har.
    övergången från "gummi" till latex e de bästa som hänt i nappens historia!! ;)
  • Anonym (sugaren)

puffar lite

• thefluffymonster

Vad har ni for storlek pa era nappar (tex finns ju NUK5 men vet ocksa att det finns 4 och 3... da NUK3 ar for barn 18 manader +)?

Har en 6-18manader i silikon men ar lite liten, slutar liksom vid tanderna snarare an innanfor...

• Tom Araya
    plast killen skrev 2011-04-12 22:24:06 följande:
    övergången från "gummi" till latex e de bästa som hänt i nappens historia!! ;)
    Latex ÄR gummi!
  • plast killen
    Tom Araya skrev 2011-05-19 00:00:22 följande:
    Latex ÄR gummi!
    men på 70 talet va napparna av annat mindre bra gummi som inte va genomskinligt och de va inge bra ;)
  • Tom Araya
    plast killen skrev 2011-05-19 08:24:53 följande:
    men på 70 talet va napparna av annat mindre bra gummi som inte va genomskinligt och de va inge bra ;)
    Har ingen erfarenhet......använde aldrig napp.
  • Anonym (sugaren)
    Tom Araya skrev 2011-05-19 16:41:51 följande:
    Har ingen erfarenhet......använde aldrig napp.
    de e aldrig försent att börja
  • Anonym

Finns ju en sandlåda här på FL )

• Anonym (sugaren)
    Anonym skrev 2011-05-19 21:17:51 följande:
    Finns ju en sandlåda här på FL )
    bara för att man gillar en napp så behöver inte de betyda att man vill vara bebis. själv gillar jag bara känslan av att ha den i munnen och inte leka bebis på nått sätt
Svar på tråden attt suga på napp som vuxen