• Topdog

Vi som tar Fragmin/Innohep

Jag tänkte att det vore bra med en tråd för oss som tar blodförtunnande sprutor under graviditeten. Här kan vi ställa frågor, vertilera oro och funderingar vi har kring graviditeten, sprutorna och förlossningen.

Vi som tar blodförtunnande spruto under graviditeten:

TOPDOG, BF 31 oktober, tar Fragmin pga upprepade missfall där bebisarna dött i vecka 13+

• Svar på tråden Vi som tar Fragmin/Innohep
  • jazmine25

Fick äntligen mitt provsvar från HCG testet imorse och jag är överlycklig. Det hade ökat som det ska. Från 645 till 1530. Så nu ska jag verkligen försöka slappna av och njuta av att jag är gravid.

• hangonasec
    jazmine25 skrev 2012-11-29 14:53:30 följande:
    Fick äntligen mitt provsvar från HCG testet imorse och jag är överlycklig. Det hade ökat som det ska. Från 645 till 1530. Så nu ska jag verkligen försöka slappna av och njuta av att jag är gravid.

Wohoo! Grattis
  • jazmine25

Tack

jag undrar ni som tar fragmin. vart sätter ni sprutorna. jag kör brevid naveln och växlar sida varannan dag. Tycker det svider mer på höger sidan. Tänk att jag har minst 245 sprutor kvar att ta

• hangonasec
    jazmine25 skrev 2012-11-29 17:51:08 följande:
    Tack

jag undrar ni som tar fragmin. vart sätter ni sprutorna. jag kör brevid naveln och växlar sida varannan dag. Tycker det svider mer på höger sidan. Tänk att jag har minst 245 sprutor kvar att ta

Den senaste veckan har jag tagit dom i låren, varannan sida/dag. Har sluppit blåmärken och öm mage, jätteskönt!

Kommer fortsätta med det
Svar på tråden Vi som tar Fragmin/Innohep