• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Niins

Hej!!

Plussade i lördags, några dagar före BIM!
    Har BF 2 Jan. Första barnet! 

• EttLitetPyre

Då har vi samma bf Niins :) och grattis alla i tråden till alla plus :) vi ska på tidigt vul v 9 för att se att hjärtat tickar som det ska. Tror jag tagit 7 gravtest för att verkligen vara säker ;P

• skogtokig

Hej, jag hoppar också på här. Plussade på långfredagen och BF 1/1. Första graviditeten och hoppas så att fröet vill stanna :)

• Niins

Jag har nog minst tagit 10 gravtest!! Å ska nog köpa ett digitalt imorgon! Fattar det liksom inte riktigt ännu!!
    Ska också försöka få ett tidigt VUL nånstans, ska ringa runt och se vart man är välkommen!
    Har ni ringt BM ännu? Vi ska flytta 1 sep till annan stad så då vill jag gå där, kluven hur jag ska göra! 

• Miss Emm

Hoppar också in här.
    Plussade i onsdags och enligt FL:s uträkning är bf 31/12. Ja, ja, någon ska ju vara sist det här året men chansen är kanske större att de blir i jan.
    Hoppas att det är OK att jag är med här i alla fall!
    Någon som känner några symptom? Det enda jag känner är en mensvärksliknande känsla....kanske för tidigt att känna så mycket annat redan?

Lycka till allihop!

• Niins

Jag har haft ömma bröst sen innan bim, lite molvärk på kvällarna! Kännde mig även lätt illamående idag innan lunch.

• Miafialutta

Plussade igår efter att ha känt det på mig en stund...förhoppningsvis tittar ett syskon till min snart tvååriga tjej ut den 2 januari.
    Jag kommer knappt ihåg hur det kändes i början av min första grav, men nu har jag lite mensvärk-liknande känslor.

• Miss Emm

Någon som har kontaktat barnmorskan än?
    Är lite osäker på när man bör göra det.

• bili

Hej!
    Jag plussade i tisdags 26/4! Bf 2/1-2012. :D
    Det blir vårat andra barn, då vi har en dotter som fyller 2 i augusti.
    Känner mig lite nervös, då jag hade Hyperemesis Gravidarum under graviditeten med min dotter, och det är inget jag vill råka ut för igen. Speciellt inte när man redan har en liten + jobb att ta hand om.

Miss Emm skrev 2011-04-29 21:46:26 följande:
    Någon som har kontaktat barnmorskan än?
    Är lite osäker på när man bör göra det.
     På grund av att jag har haf HG tidigare, så ringde jag barnmorskan idag. Ska få komma redan den 10/5 för att prata om HG och komma fram till en plan ifall jag drabbas igen. Känns jättebra att bli tagen på allvar den här gången. :)

Svar på tråden Januaribebis 2012