• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Hoppaspåfler
    EttLitetPyre skrev 2011-05-01 10:27:36 följande:
    Storafamiljen; vad konstigt. Det kan väl också vara så att det var nåt fel på det cb du tog sist? Tycker du ska testa på nytt med ett cb eftersom du får starkare positivt med stickor. Håller mina tummar!!
    Tack för ditt stöd!
    Har fått tid på NÄl kl 12.45 idag. Hoppas pyret lever fortfarande.

Kram H !
  • mammmsan

Hej hej!
    Hoppar in här! Beräknad BF 2 januari. Har en son född 09! Grattis till er alla!

• Elinheterjag
    Helhjärtat skrev 2011-05-02 06:53:03 följande:
    Det gick inte vägen för mig Skrikandes har blödit som en gris i två dagar nu. Och symtomen försvann på en gång. Så jag får försöka mig på ett februari barn istället. Lycka till ni andra!!! {#emotions_dlg.flower}
    Beklagar verkligen hoppas det blir en liten februari bebis

Jag känner inga symptom det är väldigt tidigt testar varje dag kan fortfarande inte förstå att det är sant ska till gyn och göra vul den 23/5
  • coockiejar

Jag blödde idag när jag kom till jobbet :( det bara rann ut och var klarrött så vad skulle det annars kunna vara.

Önskar er andra stort lycka till.

• pepsipop

Jag plussade igår, så glad! Jag har en son på sex år tidigare men min sambo har inga. Vi vill ju berätta för alla men det är ju så tidigt än så får vänta till jag varit på första besöket iallafall den 17/5. Kul att följa andras graviditeter här:) Lycka till alla!

• MiAmore

Har ni andra funderat på hur och när ni ska berätta för era föräldrar? Om jag får som jag vill kommer vi berätta på morsdag, och åtminstone för mina föräldrar, har jag tänkt att jag när vi åker dit, ska ta på mig min tröja jag hade när jag var gravid med sonen, där det står "bebis" på magen. Och så får vi se hur lång tid det tar innan dem ser och reagerar på det. Till makens föräldrar funderar jag lite på om vi ska fråga dem om dem har lust att vara barnvakt åt Milo runt den 9 januari, och sedan le lite finurligt. hihi

♥Milo 090107♥
  • minneli

Kramar om er som fått missfall!

Fick ett mf innan jag fick min dotter så jag vet hur tungt det är. Är även rätt nervös nu, jobbiga första veckor är vad det är!

• ellabella04

Hoppar in här. Plussade på bim -4 svagt och fick ett tydligt Gavid på cb digital den 28/4 på bim -1. Bf den 6/1 och vill det lilla pyret bara stanna så blir det nummer 4 för oss. Har ett MA i bagaget i oktober 2010 så oroar mig som satan hela tiden. Har lite ömma bröst på kvällarna och en typ åksjukekänsla till och från. Molvärk också till och från.

• SmoochiePoo

Hänger på här med! Plussade 28/4 BIM -4 andra försöket och första barnet (en oplanerad graviditet för 1,5 år sedan som slutade i ett X), BF enligt FL är 8 jan 2012 Solig

MiAmore skrev 2011-05-02 17:37:42 följande:
    Har ni andra funderat på hur och när ni ska berätta för era föräldrar? Om jag får som jag vill kommer vi berätta på morsdag, och åtminstone för mina föräldrar, har jag tänkt att jag när vi åker dit, ska ta på mig min tröja jag hade när jag var gravid med sonen, där det står "bebis" på magen. Och så får vi se hur lång tid det tar innan dem ser och reagerar på det. Till makens föräldrar funderar jag lite på om vi ska fråga dem om dem har lust att vara barnvakt åt Milo runt den 9 januari, och sedan le lite finurligt. hihi
    Åhh sicken bra idé får nog leta reda på en sådan tröja med!! Mina päron kommer och hälsar på på min födelsedag den 13 maj så har planerat att berätta det då!
Svar på tråden Januaribebis 2012