Januaribebis 2012
åhhh förbereder morgondagens tårta, gjort egengjord vanlij kräm, så jävla god, får låsa in den för att inte äta upp allt innan
åhhh förbereder morgondagens tårta, gjort egengjord vanlij kräm, så jävla god, får låsa in den för att inte äta upp allt innan
satt o sorterade barnens kläder igår, dottern kommer in i rumet 2,5 år, jag håller upp en t-shirt o frågar om hon kan ha den, -nä mamma fö liten, bebisen får den av mig!
vet inte hur mycket hon förstår av att vi ska få en bebis, men på förskolan hade hon berättat för personalen att mamma har bebis i magen
hej!
orkar inte läsa ikapp allt efter några dagar i danmark, skulle vart på inskrivning imorgon, men när vi parkerade bilen för ett snabbt besök hos släkten i skåne, gick bilen sönder ![]()
känner mig lite nere, hade hoppats på ett livstecken från bebisen, inte vart på vul eller fått höra hjärtljud, åhhh hade sett fram mot morgondagens besök sååå länge
fått ny inskrivning 12 juli, kommer då vara i vecka 14 (13+2)
kanske större hopp om att få höra hjärljud då, inskrivningen skulle tydligen ta 1,5 timme...har förträngt allt sådant från mina tidigare graviditeter
uhhh idag var det ett barn på jobbet som spydde, jag åkte på att torka upp, behöver jag säga att jag höll på att spy sj ett antal ggr
VIDRIGT! mina egna barns spyor inga problem, men andras e fan grymt mycket jobbigare
jag o min man planerar in en barn fri weekend i slutet av sept, längtar redan...bara vila upp sig...vår minsting på 2,5 år trottsar ihjäl mig just nu!
höll på att svimma i kassan på jobbet idag
allt blev bara suddigt o mörkt....resten av arbetsdagen spydde jag 3 ggr, jag som trodde mitt illamående var borta nu